HP הציגה טכנולוגיות חדשות בתחומי השרתים, האחסון, התקשורת והניהול של צריכת האנרגיה

בין הטכנולוגיות החדשות שהוצגו בכנס נמנה הדור חדש של פתרונות HP BladeSystem ● כמו כן, הוצגו טכנולוגיות לניהול צריכת האנרגיה, שמאפשרות אוטומציה של תהליכי חיסכון בחשמל ובקרה של מערכות IT לכל רוחב מרכז המיחשוב ● עוד הוצגה תוכנת אחסון, שמספקת תשתית יחידה ומלאה למניעת כפילויות נתונים

24/06/2010 16:03

בכנס השנתי העולמי TechForum שהתקיים השבוע בלאס וגאס הציגה HP טכנולוגיות חדשות בתחומי השרתים, האחסון, התקשורת וניהול צריכת האנרגיה. בין הטכנולוגיות החדשות, שהוצגו בכנס נמנה הדור חדש של פתרונות HP BladeSystem המבוססים על מעבדי אינטל ובכלל זה: שרתים חדשים, שיפורים בתשתית התקשורת הווירטואלית HP Virtual Connect ופיתוחים בפתרון התשתית HP BladeSystem Matrix. כמו כן, הוצגו טכנולוגיות לניהול צריכת האנרגיה, שמאפשרות אוטומציה של תהליכי חיסכון בחשמל ובקרה של מערכות IT לכל רוחב מרכז המיחשוב. עוד הוצגה תוכנת אחסון, שמספקת תשתית יחידה ומלאה למניעת כפילויות נתונים (De-dupe) באופן פשוט ואוטומטי.

ענקית המיחשוב חשפה גם את תוכנת HP BladeSystem Matrix שבשילוב עם HP Server Automation, מפשטת את סביבות ה-IT ומאפשרת לספק יישומים בשירות עצמי ובלחיצת כפתור. HP BladeSystem Matrix, בהיותו פתרון "הכול כלול" הראשון באסטרטגיית התשתית האחודה, מספק ללקוחות תשתית ענן פרטי שלמה ומורכבת, בדקות.

ההכרזות של HP הן חלק מהסתערות המחודשת של מרכזי הנתונים של הארגונים, כאשר במקביל לה גם מתחרותיה כמו יבמ, דל וסיסקו יחד עם EMC, מציעות פתרונות המבוססים על תשתיות אחודות המשלבות יחדיו אחסון, שרתים, תקשורת ותוכנת ניהול מתאימה. התשתית האחודה כולה אמורה להתנהל כמשאב אחד, בדרך למיחשוב בענן פרטי או ציבורי.

HP הציגה בכנס שלושה שרתים חדשים ממשפחת HP ProLiant, המותאמים לעומסי נתונים עצומים, ותורמים להקטנת שטח הרצפה במרכזי מיחשוב, להפחתת מורכבות ולצמצום עלויות, עם יחס קונסולידציה של 91 ל-1. כמו כן הציגה החברה שבעה שרתי להב חדשים במשפחת HP ProLiant, המספקים מענה לסביבות וירטואליזציה, עם זיכרון של 1 טרה-בייט וטכנולוגיית 10Gb Virtual Connect FlexFabric אינטגרטיבית למדרגיות מרבית של ה-I/O. לטענת HP, השרתים יכולים לתמוך בעד פי ארבעה מכונות וירטואליות בהשוואה לפתרונות מתחרים וחוסכות עד 66% מהחומרה הנדרשת, בזכות ארכיטקטורה שמשלבת בין ביצועי מעבד, זיכרון מורחב ונפח תעבורת תקשורת.

כן הציגה HP פתרון למרכזי מיחשוב ירוקים, HP Intelligent Power Discovery, היוצר תקשורת אוטומטית המושפעת מצריכת האנרגיה, בין שרתי HP ProLiant, כלי ניהול של ספקים חיצוניים ורשת החשמל של מרכז המיחשוב. התוכנה עשויה להאריך את משך חיי המערכות ולחסוך לארגונים עד 5 מיליון דולרים בשנה לכל 1,000 שרתים.

עוד פתרון אותו הציגה HP הוא הפתרון למניעת כפילויות נתונים (De-dupe) המבטל אחסון כפול ומשולש של אותם הפריטים. פתרון HP StoreOnce הוא הראשון המאפשר מניעת כפילויות אוטומטית לרוחב הארגון, בארכיטקטורה מאוחדת אחת. הביטול המורכבות שנוצרה עקב ריבוי התהליכים והפתרונות למניעת כפילויות, תורם ליעילות ניהול הנתונים ולפרודוקטיביות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים