אינסטגרם משלבת את שירותי הווידיאו לכפתור אחד בשם אינסטגרם וידיאו
החברה הודיעה על שילוב שירות IGTV של סרטוני הווידיאו הארוכים עם סרטוני הווידיאו הקצרים בפיד לפורמט אחד, והם ימוקמו בפרופיל המשתמש בטאב חדש בשם "וידיאו"
אינסטגרם עושה צעד נוסף לקראת היעד המוצהר שלה להפוך מאפליקציית שיתוף תמונות לפלטפורמת בידור ווידיאו, בדומה למתחרות טיק-טוק ויו-טיוב, והודיעה על שילוב שירות IGTV של סרטוני הווידיאו הארוכים עם סרטוני הווידיאו הקצרים בפיד לפורמט אחד, בשם אינסטגרם וידיאו.
סרטוני הווידיאו – הן הארוכים והן הקצרים – ימוקמו בפרופיל המשתמש בטאב חדש בשם "וידיאו".
המשתמשים יוכלו גם להקיש בכל מקום על מסך וידיאו מנגן כדי לצפות בו במסך מלא, ולאחר הצפייה יוכלו לבחור האם לגלול ולחפש תוכן נוסף של אותו יותר, או ללחוץ על כפתור החזרה כדי לצאת ממנו.
השינויים האלה לא ישפיעו על פלטפורמת Reels לסרטונים קצרים, שתעמוד בפני עצמה ולא תשולב בפיד הווידיאו.
שירות IGTV החל לאבד מהפופולריות שלו כשירות נפרד, וגרם גם לבלבול בקרב המשתמשים בעת השימוש באינסטגרם, ולכן החליטה החברה לשלב אותו בתוך האפליקציה.
בנוסף, הוסיפה החברה תכונות חדשות כמו פילטרים, חיתוך, תיוג אנשים ומקומות כחלק מהעדכון.
לדברי החברה, השינוי הזה יופץ החל מהיום הן באפליקציה ל-iOS והן באפליקציה ל-Android.
תגובות
(0)