מצלמת ה-iPhone 13 Pro Max מסייעת לטיפול עיניים

ד"ר טומי קורן מקליפורניה שיתף בפוסט בלינקדין תמונות מאקרו מפורטות שצולמו עם ה-iPhone 13 Pro Max ומציגות את השיפור שחל במצב עין במהלך שלושה ימים לאחר ניתוח השתלת קרנית

צילום מאקרו ב-iPhone 13 Pro Max של מצב העין במהלך שלושה ימים. צילום: ד"ר טומי קורן, טוויטר

רופא עיניים מסן חוזה גילה כי מצלמת ה-iPhone 13 Pro יעילה גם בטיפול עיניים.

ד"ר טומי קורן מהמרכז הרפואי שארפ שבסן חוזה, קליפורניה, שיתף בפוסט בלינקדין כיצד הוא השתמש במצלמת מכשיר ה-iPhone 13 Pro Max החדש שלו כדי לבדוק את עיניו של אחד ממטופליו בעזרת מצלמת המכשיר, הכוללת מצב מאקרו חדש, שמאפשר לצלם קלוז-אפ מפורט ממרחק של שני סמטימטרים.

קורן צילם תמונות קלוז-אפ מפורטות מאוד של עיני המטופל, שאפשרו לו להבחין בפרטים חשובים הקשורים למצב העיניים. במקרה המדובר, הראה קורן מקרה של מטופל שעבר השתלת קרנית וזקוק למעקב כדי לבדוק שהשתל נקלט ושרידי הניתוח נרפאים. בתמונות ששיתף בלינקדאין, הוא מראה את השיפור שחל במצב העין במהלך שלושה ימים.

"השבוע השתמשתי ב- iPhone 13 Pro Maxלצילום מאקרו של עין", כותב קורן בפוסט שלו. "מתרשם. חידוש בטיפול עיניים וטלה-רפואה של מטופלים… התמונות הן של שלב הריפוי של שריטות בעקבות השתלת קרנית. קיבלתי אישור להשתמש בתמונות"…

קורן משתמש בצילום עיניים בסמארטפון מזה זמן כדי לבחון את יעילותן לצורך טיפול. בפוסט נוסף שפרסם בלינקדאין, הוא מפרט את הפוטנציאל שמציע הצילום באמצעות הסמארטפון, ומציין כי מטופלים יכולים לצלם את עיניהם בצילום מאקרו ולשלוח אותן לבדיקת המטפל. הרופא בודק את הצילום ומתקשר עם המטופל במקרים של לא דחופים, או מזמין את המטופל לביקור במקרה שהוא מאבחן מצב קריטי. לדבריו, תמונות מאקרו באיכות גבוהה שצולמו בסמארטפון מסייעות גם בזיהוי מקרי חירום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים