תוכן שיווקי

שדרוגים חדשים למוצרי ה-AI של ג'וניפר נטוורקס מפשטים את ניהול מארג הקמפוס

טכנולוגיות חדשות לתשתיות בארגונים: שירותי ענן ו- Mist AI מורחבים תומכים כעת בניהול מארגי קמפוס מבוססי EVPN-VXLAN ובפעולות חדשות של Marvis AIOps

19/09/2021 09:00
משרדי ג'וניפר נטוורקס. צילום: ג'וניפר נטוורקס

ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) מובילה עולמית ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית (AI) הודיעה על השקת תוכנות חדשות במסגרת פורטפוליו מוצרי ה-AI של החברה, המאפשרות ללקוחותיה לשדרג ולפשט את פריסת הרשתות הקוויות והאלחוטיות של הקמפוס שלהן, כל זה תוך הרחבת התובנות והאוטומציה עבור מפעילי הרשת.

השיפורים בענן Juniper Mist ובמנוע ה-AI – הכוללים ניהול מארז קמפוס מבוסס EVPN-VXLAN ופעולות נוספות של Marvis לתיקון יזום של בעיות – מרחיבים את האוטומציה הייחודית של ג'וניפר כמו גם את יכולות הענן וה-AIOps, מה שמייעל משמעותית את פעולות ה-IT, מוזיל עלויות ומשדרג את מהירות ומדרגיות הרשת.

"ג'וניפר מחויבת לרשתות בעלות חוויית משתמש מובילה (Experience-First Networking) שבהן פתרונות הארגון כוללים אוטומציה יזומה, חוויית משתמש מובטחת, שירותי ענן מהירים ואבטחת מידע כדי לספק את החוויה הטובה ביותר למשתמשי הקצה ומפעילי הרשתות", אמר ג'ף אהרון, סמנכ"ל שיווק ארגוני ב- Juniper. המשמעות עבור הקמפוס והסניף היא להשתמש ב-AIOps מבוסס ה-Mist AI וכן בענן כדי למקסם את הפרודוקטיביות והיעילות, להקטין את עלויות ה-IT דרך פישוט הפעולות, ושימוש בתובנות מהמערכת. אנחנו נרגשים להוביל בתחומים אלה, ונהנים לבדל את עצמנו מהמתחרים – עם שיפורים חדשים לשירותי הענן של Juniper Mist Wired Assurance, Wireless Assurance ו- Marvis Virtual Network Assistant שמקלים עוד יותר על הפריסה, התפעול וההפעלה, מה שמאפשר ללקוחות שלנו לפתור בעיות שונות ברשתות שלהם".

התוספות האחרונות למוצרים מבוססי ה-AI של ג'וניפר כוללות:

ניהול מארג קמפוס מבוסס טכנולוגיית AI על ידי שימוש ב-Juniper Mist Cloudברשתות קמפוס לרוב נעשה שימוש בטכנולוגיות קנייניות ובארכיטקטורות L2/L3 מסובכות, שלא תוכננו לעמוד בדרישות המודרניות של מספר המשתמשים ומכשירי ה-IoT של היום.

ואולם, בעוד שטכנולוגיית EVPN-VXLAN מציעה יתרונות רבים על פני אפשרויות ניהול המארג, היא עלולה להיות מורכבת מדי לפריסה ולניהול. על ידי שימוש ביכולות ה-EVPN-VXLAN בתהליך ניהול מארג הקמפוס באמצעות Juniper Mist Wired Assurance, ניתן לאפשר ללקוחות ליהנות מיכולות קוויות, אלחוטיות ו-WAN פשוטות יותר באמצעות ענן משותף ומנוע AIOps.

מארג ה-EVPN-VXLAN של ג'וניפר משתמש בפלטפורמה המוכרת של ג'וניפר לניהול גישה קווית על ידי שימוש ב-Juniper Mist Wired Assurance בקמפוס וגם ב-Marvis Virtual Network Assistant, המספקים למנהלי ה-IT אוטומציה, תובנה ופתרון בעיות ראשונים מסוגם. זה לא רק מספק מסגרת תפעולית משותפת לכל פריסות הגישה קווית, מערכות תפעול של Day 2, אלא גם מודל תמיכה המבוסס על טכנולוגיית AI, שפועלת ללא התערבות חיצונית ויודעת לייצר יכולות ניבוי שיפתרו בעיות עוד לפני שאלה מתעוררות. ה-Juniper Mist Cloud מאפשר למנהלי מערכת לבחור טופולוגיה, להגדיר רשתות עניין, לזהות קשרים פיזיים נדרשים וליישם את מדיניות החברה בצורה חלקה ופשוטה. בנוסף, פתרון Juniper Mist מאפשר ללקוחות למנף סכמה תפעולית משותפת בסביבות LAN, WLAN ו-WAN, מה שמהווה חלק מרכזי בייחודיות שמספקת ג'וניפר ללקוחותיה.

פעולות חדשות של Marvis המספקות תובנות מעמיקות לתיקון בעיות מהיר יותרMarvis Actions לוקחת תובנות שמספק מנוע ה-Mist AI, בין היתר, הסיבות השורשיות לבעיה, ומספקת המלצות ודרכי פעולה למנהלי ה-IT בעזרת לוח מחוונים פשוט ונגיש. זהו המקום הראשון – ובמקרים רבים, היחיד – שהלקוחות יצטרכו להסתכל עליו כדי לפקח ולנהל את תקינות רשת ה-Juniper Mist שלהם. גם התהליך הזה הוא פשוט, אינטליגנטי וקל לתפעול בכל הרשתות של ג'וניפר – הן האלחוטיות, הקוויות, ורשתות ה-SD-WAN.

מאז השקת ה- Marvis VNA בשנת 2018, ג'וניפר הוסיפה בעקביות יכולות חדשות לסייע בפתרון בעיות נפוצות, כגון תיקון תצורת VLANs, מוצרים שאינם מקוונים, תוכנות שאינן תואמות, כשלים ב-DHCP/802.1x/PSK ולולאות. כעת, נוספו פעולות נוספות למנוי תוכנת Marvis VNA לזיהוי ותיקון של בעיות קוויות/אלחוטיות/WAN נוספות, כגון לקוחות שסובלים מבעיות חוזרות ונשנות הן ברשתות הקוויות והן ברשתות האלחוטיות.

ג'וניפר ממשיכה להוציא לפועל את חזון רשתות ה-Enterprise-First באמצעות חדשנות במוצרים שלה ועל ידי תוצאות מוכחות ללקוחותיה מרחבי העולם. חברת המחקר גרטנר מיקמה את ג'וניפר נטוורקס כמובילה במדד רביע הקסם של גרטנר לשנת 2020 לרשתות אלחוטיות וקוויות, עם היכולות הטובות ביותר מבין המתמודדות האחרות. ג'וניפר גם זכתה בתואר "Visionary" במדד לשנת 2021 לשירותי מיקום פנים מבניים.

אירועים קרובים