דיווחים: דל מנהלת משא ומתן עם גוגל לשיווק מחשבים עם ChromeOS

אם המגעים יעלו יפה, דל תהיה הראשונה לשווק מחשבים עם מערכת ההפעלה החדשה ● ההבניות הראשונות של המערכת בוצעו על מחשבים של דל, אולם היא לא הייתה אחת החברות המאמצות המוקדמות שלה ● אמית מדהה, נשיא דל לסין ולדרום אסיה, אישר את קיומם של המגעים

האם דל (Dell) תהיה יצרנית המחשבים הראשונה שתאמץ את מערכת ההפעלה ChromeOS של גוגל (Google) בחלק ממחשביה? מאז אתמול (ג') נפוצות ברשת ידיעות על כך ששתי החברות מנהלות ביניהן מגעים בעניין.

ההערכות הן שדל רוצה להיות אחת מהיצרניות הראשונות שיפיצו מחשבים עם ChromeOS בגל הראשון, מיד לאחר יציאת המערכת לשוק. ככל הנראה, זו לא תהיה לפני החורף הקרוב. עם זאת, דל לא הייתה אחת החברות המאמצות המוקדמות של המערכת, כמו HP ואייסר (Acer), למשל. זאת, על אף שההבניות הראשונות של מערכת ההפעלה נעשו במחשבים שלה, ומהנדסי החברה בנו שכבה שמקשרת בין מערכת ההפעלה לחומרה.

ChromeOS היא מערכת לינוקס (Linux) שאינה צורכת נפח רב. התוכנה היחידה המותקנת על המחשבים שמגיעים עמה היא הדפדפן כרום (Chrome), במטרה לגשת לשירותים המוצעים בענן.

אמית מדהה, נשיא דל לסין ולדרום אסיה, אישר את קיומם של המגעים, ואף אמר, כי "הולכים להתרחש חידושים ייחודיים בשוק בשנייתם-שלוש הבאות, עם צורת מיחשוב חדשה, ואנחנו רוצים להיות בחזית. בין אם יהיה זה עם כרום, אנדרואיד (Android) או כל דבר דומה, אנחנו רוצים להיות אחת החברות המובילות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים