מקים פעילות אי-ביי בישראל מצטרף לסטארט-אפ של יוני בלוך
אלעד גולדנברג, שניהל את פעילות האי-קומרס של התאגיד הענק בישראל, מצטרף לסטארט-אפ הווידיאו האינטראקטיבי eko כמנהל התחום בחברה
eko, חברת הווידיאו האינטראקטיבי שייסד הזמר והיזם יוני בלוך, הודיעה היום (ד') כי מינתה באחרונה את אחד הבולטים בעולם האי-קומרס, ובתחום האינטרנט בכלל, בישראל – אלעד גולדנברג, שהקים וניהל את פעילות אי-ביי ישראל. בתפקידו החדש הוא יהיה מנהל כללי של פעילות האי-קומרס של eko.
בלוך הקים את eko יחד עם הפזמונאי ברק פלדמן ב-2010. משרדי החברה, שבתחילתה נקראה אינטרלוד, ממוקמים בניו-יורק ובישראל, והיא מעסיקה 120 עובדים. הטכנולוגיה שלה ליצירת תוכן מסחרי מונחה בחירה מאפשרת לקמעונאים ולמותגים לבדל את עצמם מהאחרים. על לקוחות eko נמנים מעל 100 מותגים גלובליים, בהם לגו, הרשי'ז, יוניליוור ונספרסו. לפני כשנתיים הקימה החברה מיזם משותף עם וולמארט, שהשקיעה בו רבע מיליארד דולר. בין המשקיעים ב-eko נמצאים גופים כמו סקויה קפיטל וקרנות ההשקעות של אינטל וסמסונג.
כשגולדנברג הקים וניהל את הפעילות המסחרית של אי-ביי בישראל, היא הייתה הפלטפורמה המובילה בקרב ישראלים למכירה וקנייה אונליין. בנוסף, הוא מייסד שותף ומנהל אקדמי של דיגיטל איי אל – מכללה ללימודי אי-קומרס, שהכשירה מעל 2,000 בוגרים, שרבים מהם מועסקים בתעשיית המסחר המקוון המקומית.
לפני כשנה הקים גולדנברג את הסטארט-אפ רפטייל (Reptile – זוחל) יחד עם רועי טרטמן, שמבצע העשרת מידע על מפרטים טכניים של מוצרים, מסייע בתהליכי גילוי המוצר, ועוזר להגברת הוודאות והאמון בתהליך הרכישה באינטרנט. בחצי השנה האחרונה עבדה רפטייל כשותפת פיתוח (Design Partner) של eko ו-וולמארט, ועם כניסתו של גולדנברג לתפקיד החדש, פעילותה החלה להיטמע בזו של eko.
תגובות
(0)