אדובי רוכשת סטארט-אפ בתחום הווידיאו ב-1.3 מיליארד דולר

Frame.io מאפשרת למשתמשים לאחסן קטעי סרטים בענן, לצפות בהם, לבצע עריכות ולספק קישור שבאמצעותו המשתמשים יכולים לשתף את החומרים עם משתמשים אחרים

שירות חדש. אדובי.

אדובי הודיעה בסוף השבוע כי היא רוכשת את הסטארט-אפ Frame.io תמורת סכום של 1.275 מיליארד דולר. לפי הרוכשת, היא העדיפה לרכוש את פתרון הווידיאו של הנרכשת ולוותר על ניסיונות לפתח משהו דומה בעצמה, לאחר שהבינה שרבים מלקוחותיה משתמשים בו גם כך בתזרימי העבודה שלהם.

Frame.io הוקמה ב-2014 כפלטפורמה המספקת שירותים ליוצרי סרטים. היא מאפשרת למשתמשים לאחסן קטעי סרטים בענן, לצפות בהם, לבצע עריכות ולספק קישור שבאמצעותו המשתמשים יכולים לשתף את החומרים עם משתמשים אחרים. לפי החברה, היא לוקחת תהליכים צורכי משאבים, כמו עריכת סרטים, כאמור, והופכת אותם, באמצעות השימוש בענן שלה, לתהליכים א-סינכרוניים, שמאפשרים למשתמשים לשתף פעולה ביתר קלות.

כחלק מהעסקה, מנכ"ל Frame.io, אמרי וולס, כמו גם אחד המקימים, ג'ון טרוור, יצטרפו לאדובי ויישארו אחראים על הצוות שיעבוד איתם, אם כי הם ידווחו ל-CPO של תחום הענן היצירתי (Creative Cloud) באדובי, סקוט בלסקי.

ל-Frame.io יש כבר חיבורים להשתלבות ב-Premier Pro של אדובי עצמה, ב-Final Cut של אפל ועוד. עם זאת, לא בטוח כיצד מערכת המנויים שלה תעבוד לאחר שהרכישה תסתיים. נכון להיום היא מציעה מנוי חינמי מוגבל למשתמשים פרטיים ומנויים לארגונים במחירים שמתחילים ב-15 דולר לחודש.

"Frame.io ואדובי חולקות חזון לעתיד של יצירת וידיאו ושיתוף פעולה, המשלב את עוצמתה של אדובי ביצירה והפקה של וידיאו עם הפלטפורמה הטבעית בענן של Frame.io. אנחנו מצטרפים לאדובי כדי להמשיך ולהניע חדשנות וידיאו עבור חברות המדיה והבידור המובילות בעולם, סוכנויות ומותגים", אמר וולס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים