פייבר מורידה את התחזית השנתית; מציגה זינוק בהכנסות ובהפסד
החברה הציגה צמיחה רבעונית של 60% בהכנסות - ושל פי 133 בהפסד הנקי ● היא מורידה את תחזית ההכנסות השנתיות שלה, נוכח היציאה מהסגרים ומההגבלות במקומות שונים בעולם.
פייבר (Fiverr) סיימה את הרבעון השני עם תוצאות מעורבות: ההכנסות שלה רשמו עלייה חדה, אך כך גם ההפסד הנקי. כמו כן, היא הודיעה כי היא מורידה את תחזית ההכנסות השנתיות שלה, נוכח היציאה מסגרי הקורונה. היא חוזה ככעת שהן יעמדו על בין 280 ל-288 מיליון דולר, ומנמקת זאת בעובדה שבחודשים האחרונים, יותר ויותר אנשים חוזרים לפעילות מחוץ לבית ולמסכים.
החברה הישראלית מציעה מרקטפלייס אונליין לפרילאנסרים להציע את השירותים שלהם – ולחברות ויחידים שמחפשים אותם. מהדו"חות, שאותם היא פרסמה אמש (ד'), עולה כי ההכנסות הרבעוניות שלה צמחו ב-60% ל-75.3 מיליון דולר ולעומת זאת, ההפסד הנקי (לפי חישוב GAAP) זינק פי 133 (!) – ל-13.3 מיליון דולר לעומת 100 אלף בלבד ברבעון השני של 2020. ההפסד למניה לפי חישוב זה זינק פי 37 – מפחות מסנט ל-37 סנט. החברה רשמה קפיצה של יותר מפי שניים הן ברווח הנקי Non-GAAP שלה – ל-7.9 מיליון דולר, והן ברווח למניה לפי חישוב זה – ל-22 סנט.
פייבר הציגה מגמות דומות גם במחצי תהראשונה כולה: ההכנסות שלה זינקו בתקופה זו בכ-80% ל-143.6 מיליון דולר וההפסד הנקי קפץ פי חמישה ל-31.1 מיליון.
עלייה גדולה במספר הקונים – וקטנה בחשבונות המשתמשים החדשים
מספר הקונים הפעילים המשתמשים בשירותי החברה עומד כעת על ארבעה מיליון לעומת 2.8 מיליון בסוף הרבעון השני של 2020 – זינוק של 43%. כל אחד מהם מוציא בממוצע 226 דולר בהשוואה ל-184 דולר בתקופה המקבילה אשתקד. לעומת זאת, העלייה במספר חשבונות המשתמשים החדשים של החברה הואטה דרמטית ברבעון השני מכמעט 20 מיליון ברבעון השני של 2020 ל-1.4 מיליון בלבד ברבעון המדווח. במחצית הראשונה כולה הוא ירד מ-26.9 מיליון ל-21.7 מיליון.
מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל החברה, אמר כי "אנחנו מסיימים עוד רבעון נהדר, מאחר שיש אלינו עוד ועוד פניות כדי להגיע לספקי שירותים אונליין. אנחנו מעלים את ההשקעות שלנו, כדי להפוך אותנו למקום שבו יכולים קונים ומוכרים להשתתף בכלכלת השירותים הדיגיטליים".
תגובות
(0)