קומברס הטמיעה מערכת לניהול שרתים של HP; היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים

המערכת שהוטמעה, HP Server Automation, תאפשר לקומברס לנהל במרוכז את כל מגוון השרתים שלה במערך ה-IT הגלובלי, לרבות הוספת עדכוני תוכנה ועדכוני אבטחה, ולטפל בשדרוג מערכות וניהול שינויים ● ניהול השרתים המרכזי יבוצע מישראל, תוך הקפדה על "יישור קו" ביניהם ואכיפת מדיניות אחידה

חברת מרתון הטמיעה מערכת לניהול שרתים של HP בקומברס, בפרויקט שארך ארבעה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

לקומברס סביבת שרתים הטרוגנית המונה יותר מ-1,000 שרתים, הפרוסים בארבעה מרכזי מיחשוב וביותר מ-40 אתרי משנה נוספים. עד כה, נוהלו השרתים באמצעות כלים נפרדים. המערכת שהוטמעה, HP Server Automation, תאפשר לקומברס לנהל במרוכז את כל מגוון השרתים שלה במערך ה-IT הגלובלי, בין היתר עדכוני תוכנה, עדכוני אבטחה, שדרוג מערכות וניהול שינויים.

ניהול השרתים המרכזי יבוצע מישראל, תוך הקפדה על "יישור קו" ביניהם, ניהול שינויים ואכיפת מדיניות אחידה. בקומברס צופים, כי המערכת תאפשר לנהל כמות גדולה יותר של שרתים מבלי להרחיב את היקף כוח האדם המטפל בהם, וכי ההטמעה תביא להורדת עלויות תחזוקה, לעמידה ברגולציה ולשקיפות משופרת של מצב השרתים ברחבי העולם.

מוטי טובי, מנמ"ר קומברס, אמר, כי "אחד היעדים המרכזיים שלנו בתחום מערכות המידע הוא ליצור סביבה סטנדרטית ולנהל את כל הפלטפורמות באמצעות כמה שפחות כלים. פתרונות הניהול של HP מאפשרים להשיג זאת, תוך איזון ראוי בין גמישות מקומית לבין אכיפת מדיניות מרכזית".

יוסי מאור, אחראי על ההובלה הטכנולוגית ב-IT בקומברס, ציין, כי "ההטמעה הייתה מהירה מאוד. הופתעתי מהקצב ומהפשטות היחסית של ההטמעה בפרויקט בסדר גודל כזה".

אורי ברגמן, מנהל אגף תוכנה ב-HP ישראל, הוסיף, כי "בשל הפתרון החדש, תוכל כעת קומברס לספק תשתית IT חזקה וגמישה יותר לפעילות העסקית, שמאפשרת להגיב מהר יותר לאתגרים ולהזדמנויות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים