למעזים: גירסת הבטה הציבורית iOS 15 של אפל זמינה להורדה

למי שמעוניינים להתקין גירסת בטה ציבורית של מערכת ההפעלה iOS 15 הבאה של אפל – הגירסה זמינה למי שנרשמים לתוכנית הבטה, ומציגה יותר מ-300 שינויים ותכונות חדשות

iOS 15. צילום: אפל

יומיים לאחר ששחררה את מערכת iOS 15 הבאה שלה למפתחים, מציעה אותה אפל גם בגירסת בטה ציבורית לנסייני הבטה, הרשומים לתוכנית ניסוי הבטה שלה.

מערכת ההפעלה בגירסה הסופית תשוחרר לא לפני הסתיו הקרוב, ובינתיים יכולים הנסיינים לבדוק אותה ולהגיב לשינויים שהיא מביאה, תוך התחשבות, כמובן, בכך שהיא עלולה להציג בעיות שונות בביצועים וביציבות.

אפל עצמה מתריעה בפני המשתמשים הנסיינים שמשתמשים בגירסת הבטה הציבורית, כי  "תוכנית הבטה של אפל מאפשרת למשתמשים לנסות תוכנה לפני שחרורה הציבורי. התגובות שאתם מספקים על האיכות והשימושיות מסייעות לנו לזהות בעיות, לתקן אותן ולשפר עוד יותר את התוכנה של אפל. בבקשה שימו לב,  כי מאחר שתוכנת הבטה הציבורית עוד לא הושקה באופן מסחרי על ידי אפל, היא עשויה להכיל שגיאות או אי דיוקים ועלולה לתפקד שלא כמו תוכנה שהושקה מסחרית. הבטיחו לגבות את ההמכשירים שלכם לפני התקנת תוכנת בטה".

גירסת ה-iOS 15 מציגה יותר מ-300 שינויים ותכונות חדשות, בהם שינויים בדפדפן ספארי, עיצוב מחודש לווידג'טים של מוזיקה, תכונות חדשות ב-FaceTime, עדכונים לריבוי משימות ב-iPadOS 15 ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים