הראש לשעבר של שירות המודיעין הגרמני מצטרף ל-When הישראלית

ד"ר אוגוסט הנינג ניהל את שירות הביון הגרמני בסוף שנות ה-90 ותחילת שנות האלפיים, ולאחר מכן מונה לשר הפנים הגרמני ● בעבר, הוא היה בין מובילי האיחוד בין שתי הגרמניות

ד"ר אוגוסט הנינג, לשעבר ראש שירות המודיעין הפדרלי הגרמני, מצטרף ל-When הישראלית כחבר בוועדה המייעצת שלה – כך הודיעה החברה באחרונה. When השיקה לא מכבר את מערכת אוטוגרף, שמאפשרת למנהלים לזהות ולנטר התנהגויות חשודות ברשת הארגונית. בראשה עומד אלוף (מיל') דני יתום, לשעבר ראש המוסד וחבר כנסת.

ד"ר הנינג, בעברו גם מזכיר המדינה במשרד הפנים הגרמני (תפקיד מקביל לשר הפנים), הוא בעל מעל 50 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בתחומי המודיעין והאבטחה בגרמניה. לפני מינויו כמזכיר המדינה של משרד הפנים הפדרלי ב-2005 וכראש השירות החשאי הגרמני (BND) ב-1998, הוא ניהל במשך כשנתיים את שירותי המודיעין של הקנצלרות הפדרלית. החל מ-1986 הוא היה ממונה על הקשרים הדיפלומטיים בין מזרח ומערב גרמניה והיה אחד ממובילי תהליך איחוד שתי המדינות, שקרה ב-1990. ד"ר הנינג הוא בעל תואר במשפטים מאוניברסיטת מונסטר ופרייבורג בגרמניה.

האלוף (מיל') דני יתום, נשיא When. צילום: יח"צ

האלוף (מיל') דני יתום, נשיא When. צילום: יח"צ

מלבד זיהוי ההתנהגויות החשודות, מערכת אוטוגרף מאפשרת למנהלים לאתר חריגות ארגוניות במהלך הפעילות השוטפת של החברה או הארגון. ב-When אומרים שייחודה הוא בכך שהיא מזהה איומים באמצעות ניתוח התנהגות אנושית חריגה וניתוח טכנולוגי של שינויים בהתנהגות מכשירי הקצה. מדובר במערכת אקטיבית, שיושבת על מכשירי קצה כמו טלפונים ניידים, מחשבים ושרתים, מזהה התנהגויות לא נורמליות או שינויים חריגים בארגונים וחברות, ומתריעה עליהם מיידית לבעל הסמכות בארגון.

ד"ר הנינג אמר כי "הטכנולוגיה של When היא דור חדש של טכנולוגיות אבטחת מידע. עם הגידול המתמשך במתקפות סייבר ופרצות אבטחת מידע ברחבי העולם, לאבטחת הסייבר יש תפקיד מכריע בהגנה על ארגונים גלובליים ותשתיתם, כמו גם על ממשלות. אני מצפה ליישם את המומחיות שלי לקידום צמיחתה של החברה, ולסייע לה בשוק אבטחת הסייבר".

האלוף (מיל') יתום ציין כי "כמומחה מודיעיני בכיר, אני שמח ביותר על כך שד"ר הנינג קיבל את הזמנתנו להצטרף לוועדה המייעצת. הצטרפותו תרחיב עוד יותר את המיומנויות והניסיון הקיימים שלנו, ואנחנו משוכנעים שהוא יספק לחברה תובנות ומומחיות שלא יסולאו בפז. Cybersecurity Ventures צופה כי הנזק שנגרם על ידי מתקפות כופרה שהתרחשו באחרונה צפוי להסתכם עד שנת 2031 ב-265 מיליארד דולר, מה שממחיש את הגידול באיומים ובעלויות עבור עסקים וממשלות. הצטרפותו של ד"ר הנינג ממצבת את קבוצת When בעמדה טובה להתגבר על אתגרים אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים