בקרוב בווטסאפ: משלוח תמונות וסרטונים ב"איכות גבוהה"

שירות המסרים המיידיים עובד על הכנסת הגדרות חדשות, בכדי לאפשר למשתמשים לעקוף ביתר קלות את דחיסת התמונה הלא איכותית שלו, ולשלוח תמונות וסרטונים שיהיו נאמנים לרמה המקורית שבה נוצרו

שדרוג איכות הווידיאו והתמונה. ווטסאפ. צילום: Bigstock

ווטסאפ עושה עוד מאמץ חדש במטרה לספק תחרות ליריבותיה ולמשוך אליה משתמשים חדשים או לשמר את הוותיקים ביתר שאת. אפליקציית המסרים המיידיים הפופולרית עובדת כעת, כך על פי הדיווחים, על תכונות חדשות, שיוכלו לשפר עוד יותר את חוויית המשתמשים בה, והפעם בתחום איכות התמונות והסרטונים.

על פי WABetaInfo, החברה החלה לעבוד על תכונה בשם Image Quality, שתאפשר למשתמשים לבחור את איכות התוכן הוויזואלי שהם משתפים עם חבריהם ובני משפחתם, כך שאם יחפצו בכך יוכלו להגדיל בהרבה את איכות התמונות או סרטוני הווידיאו שהם שולחים דרך השירות.

לא כולנו מודעים לכך, אבל נכון לעכשיו ווטסאפ דוחסת את התמונות או הסרטונים שאנחנו משתפים בפלטפורמה שלה, והדבר משפיע על איכות התמונה המקורית.

גם להעברת צילומים מקצועיים. ווטסאפ. צילום אילוסטרציה: BigStock

גם להעברת צילומים מקצועיים. ווטסאפ. צילום אילוסטרציה: BigStock

תכונת מיטוב התמונות תהיה הראשונה להתגלגל. עם כניסת השינוי לתוקף, למשתמשי וואטסאפ יינתנו שלוש אפשרויות לבחירה – אוטומטי (Auto), האיכות הטובה ביותר (Best Quality), וחוסך הנתונים (Data Saver) – והם יוכלו לבחור בזו שבה הם מעוניינים לצורך שיתוף התוכן.

בבחירת האפשרות האוטומטית, ווטסאפ תאתר את אלגוריתם הדחיסה הטוב ביותר, על סמך התמונה המסוימת שהמשתמש ישתף, ואז תשלח את התמונה באיכות זו.

באפשרות האיכות הטובה ביותר תסופק האופציה לשלוח תמונות באיכות גבוהה בהרבה, שמתאימה, בשונה מכעת, לא רק לצלמים חובבים אלא גם למי שמצלם באופן מקצועי ושרמת הצילומים קריטית בעבורו. כך, כשתשותף תמונה באיכות HD, בעזרת אפשרות האיכות הטובה ביותר וואטסאפ בכלל לא תפגע ברמתה.

האפשרות השלישית תגביר עוד יותר את דחיסת התמונה, על מנת להפחית את השימוש בנתונים תוך שיתופה. נכון לעכשיו, תכונה זו מפותחת עבור גרסת בטא אנדרואיד של האפליקציה.

בהמשך תתווסף גם תכונה דומה לשיפור איכות הסרטונים. בדומה לתכונה העוסקת בתמונות, גם לה יהיו שלוש אפשרויות שיספקו למשתמש דרך לבחור איכות לקליפ המסוים, לצורך שיתוף קטעי וידיאו ב-HD לכל המתעניין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים