iPhone 13 – כך ייקראו הטלפונים החדשים של אפל

לפי פרסומים המבוססים על ספקי שרשרת של הענקית מקופרטינו, זה יהיה השם שנקבע למכשירים העתיידים, שהשקתם אמורה להתרחש בספטמבר ● מה עוד ידוע עד כה?

הדור הבא, ה-iPhone 13, כבר בדרך. iPhone 12. צילום: אפל

הטלפונים החדשים שתשיק השנה אפל (Apple) יקראו בסופו של דבר iPhone 13 ולא iPhone 12S, וההשקה תכיל ארבע דגמים, כך עולה מדיווחים ברשת שמבוססים על ספקי שרשרת הייצור של הטלפונים מבית הענקית מקופרטינו. יחד איתם גם עולה קצת רמת הציפיות מהמכשירים החדשים, והציפייה לשדרוג שהם יציעו לעומת הדור הנוכחי.

ההשקה, שאמורה להתרחש בספטמבר, תכיל לפני הדיווחים קו יוצרים מלא: iPhone 13 mini עם מסך 5.4 אינץ', iPhone 13 עם מסך 6.1 אינץ', iPhone 13 Pro עם מסך 6.1 אינץ' ו-iPhone 13 Pro Max עם מסך 6.7 אינץ'. שני טלפוני ה-Pro יגיעו עם מסך OLED LPTO, שסמסונג (Samsung) מייצרת עבור אפל, שיציעו קצב רענון של 120 הרץ וצריכת כוח נמוכה יותר. בשני האחרים קצב הרענון יישאר על 60 הרץ – וזה ישתנה לפי דיווחים אחרים במשפחת iPhone 14, שעבורה תייצר LG את מסכי ה-LPTO, כשכל הטלפונים יציעו תמיכה ב-120 הרץ.

לפי דיווחים וניתוחים קודמים, מכשירי ה-iPhone 13 אמורים להציע מבנה גדול יותר של העדשות בגב המכשיר, ובאופן בולט אפילו, חריר קטן יותר ומגרעת קטנה יותר במסך עבור מצלמת הסלפי, סוללה גדולה יותר, תאימות 5G גלובלית וכן נפח אחסון של עד 1 טרה-בייט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים