"אינסטגרם היא כבר לא אפליקציה לשיתוף תמונות"
מה היא כן? לפי המנכ"ל, אדם מוסרי, הכוונה היא להפוך אותה לפלטפורמת בידור ווידיאו, בדומה לטיק-טוק וליו-טיוב
בווידיאו שפרסם בחשבונות אינסטגרם (Instagram) וטוויטר (Twitter) שלו, בישר אדם מוסרי, מנהל אינסטגרם, כי "אינסטגרם היא כבר לא אפליקציה לשיתוף תמונות", וכי החברה משנה כיוון ורוצה להפוך לפלטפורמת בידור ווידיאו, בדומה למתחרות טיק-טוק (TikTok) וליו-טיוב (YouTube).
הסיבה לכך, ציין מוסרי, היא ש"אנשים באים לאינסטגרם בשביל בידור".
"בואו נהיה כנים, יש כאן תחרות ממש רצינית", הוא אומר. "טיק-טוק היא ענקית, יו-טיוב אפילו גדולה ממנה, ויש גם שחקניות נוספות". כדי להיות תחרותית, מוסרי טוען שאינסטגרם צריכה לאמץ גם היא את ההיבט הזה, "והמשמעות היא שינוי".
השינויים שהחברה מתכננת, לדברי המנכ"ל, הם בניית "חוויות חדשות" בארבעה תחומים: יוצרים, וידיאו, קניות והודעות. למשל, הוא אמר, אינסטגרם תציג בפני המשתמשים המלצות בנושאים שונים מאלה שהם עוקבים אחריהם, וציין כי ההחברה התחילה כבר בשבוע שעבר בניסוי, שמציע בפיד של המשתמשים "פוסטים מומלצים". השבוע, הוא אמר, "נתחיל בניסוי שבו תוכלו לבחור נושאים שאתם רוצים לראות מהם יותר או פחות".
בנוסף, לדבריו, החברה מתכננת לאמץ יותר תוכני וידיאו, בהתמקדות על מסך מלא והצגת תוכן מרגש וחווייתי יותר. "בחודשים הקרובים אתם תראו אותנו מתנסים בכל מיני דברים בתחום הזה".
Changes are coming to video on Instagram ?
At Instagram we’re always trying to build new features that help you get the most out of your experience. Right now we’re focused on four key areas: Creators, Video, Shopping and Messaging. pic.twitter.com/ezFp4hfDpf
— Adam Mosseri ? (@mosseri) June 30, 2021
תגובות
(0)