דיווחים: RIM בוחנת מכשירי בלקברי חדשים

בחברה בוחנים מכשירים המשלבים בין צג מגע למקלדת נשלפת, ומצוידים במערכת ההפעלה BlackBerry OS 6, שהוצגה לא מכבר ● במקביל, שוקדים ב-RIM על פיתוח מחשב לוח שישלים את מכשירי הבלקברי החדשים

היה היו. בלקברי.

RIM החלה לבחון דגמים חדשים של מכשירי בלקברי (BlackBerry), כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). על פי העיתון, בחברה בוחנים מכשירים המשלבים בין צג מגע למקלדת נשלפת, ומצוידים במערכת ההפעלה BlackBerry OS 6, שהוצגה לא מכבר. מערכת ההפעלה החדשה תומכת בריבוי נגיעות וכוללת דפדפן חדש.

במקביל, שוקדים ב-RIM על פיתוח מחשב לוח שישלים את מכשירי הבלקברי החדשים. ההתקשורת לאינטרנט באמצעות מכשיר זה תיעשה דרך מכשירי RIM, בניגוד למכשירי iPad שפועלים באופן עצמאי לכל דבר. על פי המקורות של הוול סטריט ג'ורנל, יוצעו המוצרים החדשים כבר לקראת סוף השנה.

RIM עצמה כבר הודיעה כי מערכת ההפעלה BlackBerry OS 6 תוצג בסוף הרבעון השלישי, כלומר עד 30 בספטמבר. סביר להניח, אם כן, שמכשירי הטלפון החדשים יושקו במקביל או במועד מאוחר יותר. החברה עדיין המובילה את שוק הטלפונים החכמים בארה"ב, עם נתח של 35% ברבעון הראשון של 2010, לעומת כ-28% לאפל (Apple), כ-19% לטלפונים מבוססי Windows Mobile, וכ-9% למכשירים מבוססי אנדרואיד (Android).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים