"המטרה: לקצר תהליכי האינטגרציה משבועות – לימים"

יניב יוזיס, מומחה לפתרונות אינטגרציה ביבמ ישראל, מפרט את האתגרים הקיימים בעולם האינטגרציה - וכיצד לפתור אותם ולסייע לטרנספורמציה דיגיטלית חלקה וטובה יותר

יניב יוזיס, מומחה לפתרונות אינטגרציה ביבמ ישראל. צילום: ניב קנטור

"ארגונים עוברים תהליכי מודרניזציה. תוך כדי, הם נדרשים לעבוד תחת כמה אילוצים, ביניהם שילוב פתרונות קיימים עם אימוץ מערכות וטכנולוגיות חדשות, דוגמת מיקרו-שירותים, קונטיינרים וקוברנטיס. מצב זה מוליד התמודדות עם דרישות אינטגרציה שלא היו מוכרות בעבר. היעד הוא להתגבר על המכשול הטמון בתהליכים אלה ולקצר את פרויקטי האינטגרציה משבועות לימים בודדים. ניתן לעשות זאת עם פלטפורמת אינטגרציה שתענה לכלל האתגרים", כך אמר יניב יוזיס, מומחה לפתרונות אינטגרציה ביבמ ישראל.

יוזיס דיבר בפתח כנס שערך הסניף הישראלי של הענק הכחול. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג') במלון פאבליקה בהרצליה פיתוח, תחת הכותרת Automated Integrations powered by AI – אינטגרציות אוטומטיות המונעות על ידי בינה מלאכותית.

אתגרים נוספים שאותם ציין הדובר הם "ריבוי ערוצי תקשורת, עלייה מתמדת בקצב הדרישות העסקיות, הצורך לענות במהירות לדרישות חדשות וכן הצורך בהתממשקות פשוטה בין כלל המערכות – הישנות והחדשות. לצד אלה, נדרש להקים מערך של הגנת סייבר, שיהיה עמיד וחסין, מבוסס סטנדרטים מחמירים".

הוא הוסיף כי "כאשר שירותים חדשים צצים בקצב מסחרר, הם מאומצים במהירות על ידי הלקוחות הארגוניים והופכים לחלק אינטגרלי מהתהליכים העסקיים. ועדיין, נדרש להביא לזמן הגעה לשוק (TTM) מהיר".

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

לדברי יוזיס, "נדרש פתרון שמעבר לכך שיביא לקיצור משך פרויקט האינטגרציה, הוא יביא גם לפישוט של ניהול התשתית ולתהליכי פיתוח מבוססי טכנולוגיות וסטנדרטים. יש לטפל בכמה היבטים, ביניהם עבודת הארגון בצורה היברידית – בחצר הבית ובענן, או בעננים הציבוריים, עם אינטגרציה משולבת ענן ויכולת הטמעה של כל ענן ציבורי. זה מתאפשר עם הטמעת OpenShift של רד-האט מבית יבמ, כתשתית להרצת פלטפורמת האינטגרציה שלנו".

"נדרשת גישה חדשה לאינטגרציה"

הוא ציין כי "כל ארגון נדרש לעבור טרנספורמציה דיגיטלית. בדרך למימוש השינוי יש לשים לב שאם הוא ייעשה באופן מהיר, ללא תפישה מגובשת ונכונה, מבוססת נתונים תפעוליים אמיתיים – זה עלול להביא לכישלון הטרנספורמציה הדיגיטלית, כמו שקורה ב-70% מהפעמים שבהן היא נעשית באופן זה. נדרשת גישה חדשה לאינטגרציה, עם אוטומציה ושיפור מתמיד – כזו שנעשית בעזרת אלגוריתמים ללימוד מכונה, מבוססי בינה מלאכותית".

על פי יוזיס, "פיתחנו מערך של חבילות, שאחת מהן היא IBM Cloud Pak for Integration. הפלטפורמה מאחדת את כל יכולות האינטגרציה של יבמ במקום אחד, עם סביבת ניהול מרכזית, כמו גם עם יכולת להטמעה היברידית – בענן ובאתר הלקוח. בדרך זו, כל דרישת אינטגרציה תרוץ במקום המיועד". הוא הוסיף כי "מדובר בפתרון לאינטגרציה היברידית, שעונה לצורך בשילוב כמה צורות של אינטגרציה ארגונית. באמצעות פתרון זה, חברות יכולות להאיץ את פיתוח האינטגרציה ב-300%, להפחית את העלויות ביותר מ-33% ולשמור על אבטחה משופרת, ניהול, שליטה וזמינות של המערכות".

"שילוב של יכולות המיכון בפלטפורמה", סיכם יוזיס, "מאפשר פיתוח מהיר יותר והשאת ערך עסקי ללקוח הארגוני. התועלות המתקבלות הן חיסכון תפעולי, קיצור של זמן ההגעה לשוק, צמצום משך פרויקט האינטגרציה והנפקת תובנות מושכלות, המניבות ערכים מוספים עסקיים, בשל ניתוח הפעילות בזמן אמת, בסביבת הריצה. אנחנו מספקים לתחום האינטגרציה גישה חדשה, עם אוטומציה מבוססת בינה מלאכותית ושיפור מתמיד בעזרת אלגוריתמים של AI".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים