לנובו השיקה טאבלט חדש: Yoga Tab 13

טאבלט אולטימטיבי לבידור ביתי, כך מגדירה היצרנית את המכשיר החדש, שאמור לענות על הצורך בסאונד ותמונה איכותיים ומצויד גם במעמד מיוחד, המאפשר לו להפוך גם למסך שני עבור מחשב נייד, או לשמש כמסך נייד עבור קונסולות משחק

Yoga Tab 13. הטאבלט החדש של לנובו. צילום: אתר החברה

לנובו (Lenovo) הכריזה על Yoga Tab 13, טאבלט חדש שהוא למעשה הגרסה הגלובלית של Yoga Pad Pro שהושק מוקדם יותר השנה, אך במערכת מותאמת לשוק הסיני בלבד.

הייחודיות של הטאבלט הזה, שמצויד במסך 13 אינץ' ברזולוציית 2K, נמצאת דווקא בגב שלו: מעמד מיוחד שמאפשר להציב את הטאבלט על השולחן, או לתלות אותו על הקיר, וכן חיבור microHDMI, שמציע תמיכה ב-HDCP 1.4, כך שהוא יכול לשמש בעת הצורך כמסך שני עבור מחשב נייד, לדוגמה, או לשמש כמסך נייד עבור קונסולות משחק.

Yoga Tab 13. הטאבלט החדש של לנובו. צילום: אתר החברה

Yoga Tab 13. הטאבלט החדש של לנובו. צילום: אתר החברה

הטאבלט מציע תצורה גבוהה למדי. הוא מבוסס על Snapdragon 870 של קוואלקום, השייך למשפחת מעבדי המובייל המובילים של החברה, עם שמונה ליבות ומהירות של 3.2 גיגה-הרץ, שכולל בנוסף שבב גרפי יחסית חזק, בדמות Adreno 650. הוא מגיע עם 8 גיגה-בייט זיכרון LPDDR5, ועם זיכרון אחסון בנפח 128 גיגה-בייט. הסוללה לפי החברה אמור להספיק ל-12 שעות עבודה.

בצד השני של הציר יש חיבור USB-C 3.2 Gen 1, שמיועד גם להטענת הטאבלט, והוא מציע גם ארבעה רמקולים של JBL, שמפוזרים מסביב ותומכים ב-Dolby Atmos.

Yoga Tab 13 שוקל 803 גרם, והמחיר שלו בארצות הברית עומד על 699 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים