נשים ומחשבים: אביטל משוטה שפול, eBay

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: אביטל משוטה שפול, מנהלת צוות פיתוח בקבוצת ה-buyer growth ב-eBay

אביטל משוטה שפול, מנהלת צוות פיתוח בקבוצת ה-buyer growth ב-eBay. צילום: משק 8

שם: אביטל משוטה שפול

תפקיד: מנהלת צוות פיתוח בקבוצת ה-buyer growth ב-eBay

ותק בתפקיד: שנה וחצי

תפקידים קודמים: מנהלת צוות פיתוח בקבוצת structured data, שאחראית על ה-catalog, לפני כן הייתי בתפקיד של מפתחת java.

השכלה ושירות צבאי: תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול במגמת מערכות מידע מהטכניון. שירות צבאי – מש"קית עריכה בלשכת הרמטכ"ל.

משפחה: אני נשואה למשה ואימא של אבנר (5) ויואב (2). יש לי שתי אחיות, שלושה אחים והורים מדהימים, שתמיד עודדו אותי לעשות את מה שאני אוהבת.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? כבר מהילדות אהבתי מחשבים, בתיכון הלכתי למגמת מחשבים. בצבא התחברתי גם לצד הניהולי, ומשם הגיעה הבחירה בתעשייה וניהול במגמת מערכות מידע.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? לצערי אני מודעת לכך שיש מקרים של אפליה נגד נשים ברחבי העולם, ובאופן כללי ישנם מקומות עבודה שלא נותנים ביטוי מספק לגיוון, אבל אני מאמינה ומקווה שהמודעות הגוברת לנושא תביא איתה את השינוי המיוחל.
אני באופן אישי מאמינה, וגם רואה הוכחות ביומיום, ליתרונות הרבים שמייצר מקום עבודה שמאמין ומקדם ערכים של גיוון ושוויוניות, בין היתר. זה מגביר את היצירתיות ומאפשר לחברי הצוות לחשוב בצורה שונה, ולהיות פתוחים לקבל ולספוג רעיונות חדשים.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לשמחתי אני, באופן אישי, לא נתקלתי באפליה. eBay היא חברה שהשילוב, הגיוון והשוויון שזורים ב-DNA שלה. אני עובדת בחברה כבר למעלה מעשור, ויצא לי להחליף מספר תפקידים, כל אחד מהם היה מאתגר ואיפשר לי ללמוד ולהתפתח בכיוון אותו רציתי – מעולם לא הרגשתי שהיותי אישה מנע ממני להתקדם בתוך הארגון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים