חידושים ב-OneDrive: ניהול תמונות וכלי עריכה בסיסיים

מיקרוסופט השיקה תכונות חדשות ב-OneDrive - בממשק הוובי ובאנדרואיד, המאפשרות לנהל את התמונות המאוחסנות, וגם עריכה בסיסית שלהן, כמו חיתוך, סיבוב או התאמת צבעים

עריכה של תמונות ישירות ב-OneDrive. צילום: מיקרוסופט

על רקע השינויים שערכה גוגל (Google) במדיניות אחסון התמונות, שגורמים לחלק מן המשתמשים לנטוש את Photos, מיקרוסופט (Microsoft) מנסה לשכנע את המשתמשים לעבור לאחסון התמונות שלהם ב-OneDrive והשיקה תכונות חדשות, המאפשרת לנהל את התמונות המאוחסנות בממשק הוובי ובאנדרואיד, וגם עריכה בסיסית שלהן.

התכונות החדשות מאפשרות לארגן את התמונות בצורה אוטומטית בתיקיות לפי מקור התמונה, תוך הפרדה בין תמונות שצולמו במצלמה ובין תמונות שהורדו. ניתן גם לקבץ תמונות לפי תאריך – לפי חודשים, או שנים. בנוסף, המשתמשים יכולים לסנן את התמונות כך שיוכלו לצפות רק בתמונות מתיקיית התמונות ולא מתוך כל הקבצים המאוחסנים בחשבונם.

נוסף על החידושים האלה, ה"דובדבן" שמציעה כעת מיקרוסופט הוא היכולת לבצע עריכה של התמונות ישירות בתוך OneDrive באמצעות כמה כלים בסיסיים – כמו חיתוך, סיבוב והתאמת צבעים – ובכך נחסכות מן המשתמשים כל הפעולות של הורדת התמונה, עריכתה באפליקציה ייעודית, ואז העלאה שלה בחזרה. משתמשי אנדרואיד גם יכולים להציג את התמונות בהתקן תואם Chromecast.

התכונה החדשה של ניהול התמונות תהיה זמינה בחודשיים הקרובים, ועריכת התמונות זמינה כבר כעת לגירסה הוובית ולאנדרואיד. החידושים האלה יגיעו גם ל-iOS מאוחר יותר השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים