Bringg גייסה 100 מיליון דולר – והפכה לחד קרן

החברה הישראלית, שמפתחת פלטפורמת ענן לניהול לוגיסטיקה ומשלוחים, הגיעה לשווי של מיליארד דולר ● את הגיוס הובילה אינסייט פרטנרס, מהמשקיעות הזרות הגדולות בארץ

גיא בלוך, מנכ"ל ברינגג. צילום: ג'ויה

מועדון חברות החד הקרן הישראלי מתרחב, כאשר המצטרפת החדשה היא ברינגג (Bringg), שמפתחת פלטפורמת ענן לניהול לוגיסטיקה ומשלוחים. החברה הודיעה היום (ד') על סבב גיוס E של 100 מיליון דולר לפי שווי של מיליארד דולר. את הסבב הובילה אינסייט פרטנרס – מהקרנות הזרות המשקיעות ביותר בארץ, והשתתפו בו שבעה משקיעים קיימים, בהם נקסט 47, ויולה, סיילספורס ונצ'רס וקיימברידג' קפיטל.

ההון שגויס ישמש את ברינגג להתמודד עם הביקוש הגובר בשוק העולמי ובקרב הלקוחות, על ידי הרחבה מהירה של הפלטפורמה באמצעות מיזוגים ורכישות, וכן הרחבת האקו-סיסטם של שותפיה האסטרטגיים והטכנולוגיים.

ברינגג נוסדה ב-2013 על ידי ליאור שיאון, שמשמש מאז כסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, ורענן כהן, שהיה המנכ"ל שלה. ב-2018 הצטרף אליה גיא בלוך ומונה למנכ"ל – תפקיד שבו הוא מכהן עד היום. היא מעסיקה 200 עובדים, מהם 120 בישראל ו-80 בארצות הברית, בריטניה וברזיל. במהלך השנה החברה צפויה לגייס כ-100 עובדים נוספים בארץ ובחו"ל, מתוכם 40 מפתחים בתחומי האלגוריתמיקה, הפרונטאנד, הבקאנד, המובייל והאוטומציה, וכן מנהלי שיווק, מנהלי מוצר, מהנדסי תמיכה ועוד.

הפתרונות הטכנולוגיים מבוססי הדטה של ברינגג מיועדים לניהול מערכי שילוח ולוגיסטיקה מורכבים עבור שווקי הקמעונאות, המזון והלוגיסטיקה. החברה פועלת בארצות הברית, אירופה ודרום אמריקה, ועל לקוחותיה נמנות חברות ענק כגון וולמארט, מק'דונלדס, קוקה קולה ו-KFC.

זינוק של 180% במספר הלקוחות החדשים

שוק ניהול הלוגיסטיקה והמשלוחים חווה בשנה וחצי האחרונה שינוי גורף, עקב מגפת הקורונה ולאור העלייה המשמעותית בעולם האי-קומרס. עקב כך, בברינגג אומרים שמספר הלקוחות החדשים שלה צמח בשיעור של 180% לעומת השנה שעברה.

לדברי בלוך, "אין ספק שטכנולוגיה וחדשנות היו חיוניים על מנת שהעולם ימשיך לנוע קדימה במהלך תקופה כה מאתגרת כמו הקורונה – והתגייסנו למשימה והמשכנו לספק את שנדרש לכך. סבב הגיוס הוא הבעת אמון של המשקיעים בנו ובמוצר שלנו".

"ברינגג בונה דבר ייחודי ומציעה שינויים מרחיקי לכת עבור קמעונאים ושותפים לוגיסטיים", ציין ג'ף הורינג, מייסד משותף ומנהל אינסייט פרטנרס. "הניסיון העשיר והמנהיגות של בלוך והרשימה הגדלה של לקוחות מן השורה הראשונה נוטעים בנו ביטחון שברינגג תמשיך בדרכה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים