גוגל הודיעה: פלטפורמת Google Workspace תהיה זמינה לכולם

עד כה היה הפתרון המשולב לתקשורת ושיתוף פעולה של הענקית - ששמו היה G Suite - זמין רק לעסקים, עמותות וכיתות לימוד ● כעת יחידים או קבוצות יכולים לגשת לפלטפורמה, בה מרוכזים יחדיו השירותים: ג'ימייל, צ'אט, לוח שנה, דרייב, דוקס ואחרים

זמינה לכולם כעת. פלטפורמת Google Workspace

גוגל (Google) הכריזה אתמול (ב'), בפוסט שהעלתה לבלוג שלה, על סדרת עדכונים ל-Google Workspace (או בעברית 'סביבת עבודה'). מדובר בפלטפורמה, שנקראה עד כה G Suite, המספקת פתרון משולב אחד לתקשורת ושיתוף פעולה.

מעתה, לכל למעלה משלושה מיליארד המשתמשים הקיימים של גוגל בכלל שירותיה, יש גישה לחוויה המלאה של Google Workspace, הכוללת שירותים כמו ג'ימייל, צ'אט, לוח שנה, דוקס, דרייב ועוד. עד כה היה השירות זמין רק בעבור עסקים, עמותות וכיתות לימוד, וכעת הוא יכול לשמש כל מי שיש לו חשבון גוגל, כיחידים או כקבוצות.

כותבות הפוסט – אפרנה פאפו, סגנית נשיא לתחום הנדסה, וקלי וולדר, סגנית נשיא לשיווק, שתיהן מ-Google Workspace – ציינו כי "במהלך השנה האחרונה הגשנו חידושים המאגדים את התוכן, התקשורת והמשימות אשר מסייעים למיליוני עסקים, עמותות וכיתות לשנות את אופן שיתוף הפעולה שלהם, להפיק את המירב מזמנם ולהשפיע יותר. כעת אנו מביאים את אותם חידושים לכל האחרים. החל מהיום, כל Google Workspace זמין לכל מי שיש לו חשבון גוגל".

השתיים הוסיפו והבהירו כי "יהיה לכם שקט נפשי בזמן שאתם עובדים עם אחרים, בידיעה שתכננו את סביבת העבודה של גוגל לפעול בבסיס מאובטח, עם ההגנות הדרושות כדי לשמור על בטיחותכם, אבטחת הנתונים שלכם והמידע שלכם פרטי".

היענות לאתגרים והדרישות של עולם העבודה ההיברידי

בנוסף לכך שהחברה מציעה את הפלטפורמה לכולם, גוגל הכריזה גם על חידושים שהוכנסו בה, שמקורם באתגרים ובדרישות הספציפיות של עולם העבודה ההיברידי.

כך למשל, השירות Rooms של גוגל צ'אט יכונה מעכשיו Spaces, ויכלל ב-Workspace. ה-Spaces יפתח בפלטפורמה האחודה מאוחר יותר בקיץ, ויזכה לממשק חדש.

חידוש נוסף שעליו דיווחו הכותבות, וולדר ופאפו, הוא שהחל מחודש יולי גוגל תציג פקדי בקרה מרכזיים עבור מארחי פגישות ב-Google Meet, שיאפשרו להם למנוע צ'אט בזמן פגישה, להשתיק או לבטל השתקה של משתתפים, ועוד. סביבת העבודה של גוגל גם מציגה מספר שיפורי אבטחה עבור גוגל דרייב, כולל כללי אמון שעתידים לסייע בשליטה על אופן שיתוף הקבצים בארגון ומחוצה לו.

עוד שינוי שיוחל הוא הכנסת Companion Mode ל-Google Meet. המדובר במצב חדש שמעניק לכל משתמש, לא משנה היכן הוא נמצא, גישה לתכונות ובקרות אינטראקטיביות, למשל לסקרים, לצ'אט בפגישה, ועוד.

גם בלוח השנה נוספו אפשרויות RSVP חדשות, בכדי לאפשר למארגני הפגישות לקבוע באופן מוצלח יותר פגישות היברידיות, כשהמוזמנים יכולים להגיב באמצעות מיקומם, ולציין אם הם נמצאים בחדר ישיבות פיזי או עובדים מרחוק.

יצוין כי לפי TechCrunch, השירות הפתוח לכל כרוך בתשלום, ויהיה זמין "בקרוב" בארה"ב, קנדה, מקסיקו, אוסטרליה, ברזיל ויפן, כהתחלה. משתמשים יחידים המעוניינים לעבוד עם הפלטפורמה יצטרכו לשלם דמי מנוי אישיים עבור Google Workspace, והסכום החודשי יעמוד על 9.99 דולר, כשהחודש הראשון יתומחר במחיר היכרות של 7.99 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים