גרטנר: ארגונים צריכים לבדוק כבר השנה מעבר לחלונות 7, ולהוציא את XP משימוש בסוף 2012

"כש-XP מתחילה להתיישן ואילו חלונות 8 עדיין לא נראית באופק - מוטב לארגונים לתכנן את המעבר שלהם לחלונות 7", אומר מייקל סילבר, סגן נשיא ומנהל מחקר בגרטנר ● על פי גרטנר, ארגונים צריכים להחליט האם בכוונתם לפרוס את חלונות 7 על כל המחשבים, רק על המחשבים החדשים או על תמהיל של מחשבים ישנים וחדשים

מרבית הארגונים צריכים לבדוק את המעבר לחלונות 7 (Windows 7) עוד השנה, ומוטב שינסו להוציא את חלונות XP משימוש עד סוף 2012 – כך קובעת חברת המחקר גרטנר (Gartner) בדו"ח חדש שפרסמה.

האנליסטים של גרטנר כותבים, כי ארגונים צריכים להחליט מתי להתחיל את המעבר לחלונות 7, לקבוע תאריך יעד להוצאת XP משימוש, ולהחליט האם בכוונתם לפרוס את חלונות 7 על כל המחשבים, רק על המחשבים החדשים או על תמהיל של מחשבים ישנים וחדשים.

"בסקרים שונים שערכה גרטנר דיווחו 80% מהמשיבים, כי החליטו לדלג על חלונות ויסטה (Windows Vista), ועכשיו, כש-XP מתחילה להתיישן ואילו חלונות 8 עדיין לא נראית באופק, מוטב לארגונים לתכנן את המעבר שלהם לחלונות 7", אומר מייקל סילבר, סגן נשיא ומנהל מחקר בגרטנר. "חלונות 7 מקבלת ביקורות טובות ולקוחות רבים מדווחים, כי בכוונתם להתחיל להטמיע אותה בארגונם, אך ישנם גם מי שעדיין לא בטוחים מתי להתחיל את המעבר וכמה מהר לבצע אותו".

בגרטנר סבורים, כי מוטב לארגונים להתחיל להוציא את חלונות XP משימוש לפני שמיקרוסופט (Microsoft) תפסיק לספק תמיכה עבורה, באפריל 2014, ואם הדבר אפשרי מוטב שיוציאו אותה משימוש עד סוף 2012. בשלב זה, צופים בגרטנר, רבות מהגרסאות החדשות של היישומים כבר לא יספקו תמיכה ל-XP ויותר ויותר מיצרניות התוכנה העצמאיות (ISV's) יפסיקו גם הן את התמיכה ב-XP.

"משנקבע תאריך היעד, יש להחליט גם על גישת הפריסה. היא יכולה להתבצע בבת אחת, בפרויקט גורף, או לאורך זמן – בתהליך של התיישנות והחלפה הדרגתית של חומרה", אומר סטיב קליינהנס, סגן נשיא למחקר בגרטנר. "ארגונים שרוצים לבצע כמה שיותר מהמעבר בתהליך של רענון מחשבים או התיישנות והחלפה צריכים להתחיל עם קביעת תאריך לתחילת התהליך. על הארגונים הללו לזכור כי ה-ISV's שלהם יספקו די תמיכה בחלונות 7 עבור היישומים שלהם, ואם יהיה להן די זמן לבצע בדיקות יישומים ולנסות את חלונות 7. זה יספק להם את תהליך ההתחלה המיועד שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים