אפל תשלם מיליונים לסטודנטית שתמונות מה-iPhone שלה דלפו

הסטודנטית שלחה את ה-iPhone שלה לתיקון - והטכנאים החליטו לפרסם תמונות אינטימיות מהמכשיר בעמוד הפייסבוק שלה ● הפיצוי המדויק לא נמסר, אולם על פי דיווח, סכום של חמישה מיליון דולר עמד על הפרק במהלך המשא ומתן

מהפיכה: אפליקציות צד שלישי במכשירי אפל.

סטודנטית בת 21 מאורגון שבארצות הברית, ששמה לא נמסר, חוותה סיוט שרבים.ות מאתנו פוחדים.ות ממנו – ותקבל על כך פיצוי. זאת, לאחר שהגיעה באחרונה להסכם עם אפל, שלפיו החברה תשלם לה מיליוני דולרים בעקבות דליפה של תמונות אינטימיות מה-iPhone שבבעלותה ופרסומן בעמוד הפייסבוק שלה.

המקרה אירע ב-2016, לאחר שהסטודנטית שלחה לאפל את ה-iPhone שלה לצורך תיקון. החברה העבירה את המכשיר למעבדה של פגטרון, המשמשת כספקית שלה, בסקרמנטו שבקליפורניה, ושם הוא נבדק על ידי טכנאים. הטלגרף דיווח כי שניים מהם פרסמו בעמוד הפייסבוק שלה "10 תמונות שבהן היא נראית לא לבושה בתנוחות שונות ו-וידיאו שבו היא נראית עושה סקס". בעקבות כך איימה הסטודנטית בתביעה נגד אפל.

הסכום המדויק של הפיצוי לא נמסר, אולם בטלגרף צוין כי במהלך שיחות המשא ומתן דרשו עורכי הדין של הנפגעת חמישה מיליון דולר. הם אף איימו לתבוע את אפל על הפרת הפרטיות ועוגמת הנפש שנגרמה לה בעקבות המקרה. כחלק מההסכם, הסטודנטית מנועה מלשוחח על הנושא ולפרסם את הסכום שקיבלה.

אפל ציינה בתגובה שמסרה לטלגרף כי היא "לוקחת ברצינות רבה מאוד" את פרטיות הלקוחות שלה וכי חקרה את הנושא – חקירה שבעקבותיה היא הידקה את הפיקוח על הספקים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים