חברת ALD גייסה 50 מיליון דולר בהנפקה בבורסת תל אביב

לקראת המיזוג הצפוי של חברת ALD, שנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, עם חברת הסייבר האב סקיוריטי, דיווחה הבוקר ALD על השלמת גיוס של כ-50 מיליון דולר בהנפקה בבורסת ת"א

אייל משה, ממייסדי האב סקיוריטי, ימונה למנכ"ל החברה הממוזגת. צילום: יח"צ

לקראת המיזוג הצפוי של חברת ALD, שנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, עם חברת הסייבר האב סקיוריטי (HUB Security), דיווחה הבוקר ALD על השלמת גיוס של כ-50 מיליון דולר. לאחר השלמת המיזוג, ישונה שמה של ALD להאב סקיוריטי, ואייל משה, ממייסדי האב סקיוריטי, ימונה למנכ"ל החברה הממוזגת.

במסגרת ההנפקה הוצעו 13,530,170 מניות רגילות ללא ערך נקוב למשקיעים מוסדיים בלבד, במחיר אחיד של 12.09 שקלים, כשהן מחולקות ל-1,353,017 יחידות בנות 10 מניות כל אחת (מחירה של כל יחידה 120.9 ש"ח). הביקוש היה גבוה, והמשקיעים הציעו לרכוש 1,434,150 יחידות של עשר מניות כל אחת.

לדברי דותן משה, משנה למנכ"ל ALD: "אנו שמחים על השלמת ההנפקה ומודים לכל המשקיעים על הבעת האמון בחברה. פנינו קדימה להשלמת המיזוג הצפוי עם HUB SECURITY ומימוש הפוטנציאל המשותף של איחוד הכוחות בין שתי החברות".

כזכור, מוקדם יותר השנה הודיעה ALD, כי חתמה על הסכם מחייב למיזוג פעילות עם חברת האב סקיוריטי בשווי 145.3 מיליון דולר אחרי הכסף. העסקה תיעשה על פי שווי כולל שלאחר המיזוג של 145.3 מיליון דולר, ושיעור ההחזקה של בעלי מניות האב בחברה לאחר ההקצאה צפוי להיות כ-51% שלא בדילול מלא. את המיזוג וגיוס הכספים מובילים חברת ההשקעות A-Labs Advisory & Finance, חברת החיתום אוריון, וקרן קלובר וולף קפיטל.

ALD הינה חברה ישראלית ותיקה ומבוססת, הפעילה בתחום התוכנה והייעוץ מזה 36 שנים, עם לקוחות מובילים מכל רחבי העולם. לחברה מחזור שנתי של כ-113 מיליון שקלים, הגדל באופן עקבי ויציב. הקבוצה עוסקת במתן שירותים, ייעוץ ותוכנה בתחום אמינות מערכות. לקוחות החברה הם גופים ממשלתיים וחברות ענק בעולם שעובדות ALD יותר מ-20 שנה. החברה מעסיקה כ-400 עובדים ומשרדיה ממוקמים באבן יהודה.

האב סקיוריטי מציעה פתרונות אבטחת סייבר לתחומי ה-AI, דטהֿ, פינטק ותשתיות. פלטפורמת הסייבר של האב סקיוריטי מתוכננת ומיוצרת על ידי החברה בישראל ונותנת הגנה ברמה צבאית לארגונים. הנחת היסוד של החברה היא, שהמערכות שעליהן היא מגנה הן כבר פרוצות, ולכן יש לספק הגנה בסטנדרט גבוה יותר למידע הרגיש ביותר. הפתרון של החברה יאפשר לחברות וארגונים הרגישים ביותר להריץ אפליקציות של בינה מלאכותית ברמת האבטחה הגבוהה ביותר, כפי שנדרש עבור שירותי בריאות, תשתיות קריטיות ופיננסים. בשנה האחרונה החברה חתמה על כמה הסכמים חדשים, בהם עם ענקית האחסון סיגייט (Seagate), Lloyd'sֿ, הסכם שת״פ עם Kudelski Security ויחידת הסייבר של חברת החשמל הישראלית. האב סקיוריטי הוקמה ב-2017 על ידי אייל משה ואנדריי יארמנקו, והיא מעסיקה כ-20 עובדים במשרדיה בתל אביב ובניו יורק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים