רולי ווייסבך מונה למנכ"ל מיקרופוקוס ישראל

רולי ווייסבך מונה לתפקיד מנכ''ל מיקרופוקוס ישראל, ומחליף בתפקיד את רפי מרגליות, שעזב את החברה אחרי שנים רבות

רולי ווייסבך, המנכ''ל החדש של מיקרופוקוס ישראל. צילום: יח"צ

רולי ווייסבך מונה לתפקיד מנכ"ל מיקרופוקוס (MicroFocus) ישראל, כך נודע אנשים ומחשבים. וייסבך מחליף בתפקיד את רפי מרגליות, שעזב את החברה אחרי שנים רבות.

בעסקת ענק, הגדולה ביותר לשעתה ב-2006, רכשה HP את מרקורי (Mercury Interactive) הישראלית היושבת ביהוד תמורת 4.5 מיליארד דולר. על בסיס הרכישה הקימה HP את עסקי התוכנה שלה בישראל. בעשור הקודם פוצלה HP לשתי חברות: HPE ו-.HP Inc. בספטמבר 2017 השלימה מיקרו פוקוס את המיזוג של עסקי התוכנה של HPE לתוכה, ובכך הפכה לחברת הטכנולוגיה הבריטית הגדולה ביותר והשביעית בגודלה בעולם.

כך, ווייסבך משמש כסגן נשיא בכיר בחברה ומנכ"ל הפיתוח של חטיבת Application Delivery Management ואחראי על יותר מ-1,000 עובדים, מתוכם 500 בישראל. מרכז הפיתוח בישראל מוביל פיתוח מוצרים בתחום ה-Enterprise DevOps.

בנוסף, מרכז הפיתוח עוסק בחזית הטכנולוגית בתחומי בדיקות עומסים, IT היברידי ואנליטיקה חיזויית. החטיבה בראשותו של ווייסבך אחראית לפיתוח שירותים ומוצרי תוכנה, אשר משקפים מחזור שנתי של 800 מיליון דולרים.

ווייסבך הוא בעל ניסיון של יותר מ-20 שנים בעולמות המחקר והפיתוח – במיקרו פוקוס, HPE, מרקורי ו-וריסיין (Verisign). הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב מהמרכז הבינתחומי בהרצליה ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

לא התקבלה תגובת וייסבך לידיעה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים