תוכן שיווקי
לקראת אירוע סינולוג'י, ב-26 במאי

סינולוג'י – לא רק אחסון נתונים

מייק צ'יין, מנהל מכירות בכיר בסינולוג'י, מסביר שרוב האנשים חושבים על הברה בהקשר של אחסון נתונים, אולם אומר שהיא מציעה פתרונות בתחומים נוספים - למשל בעולם ה-NAS

23/05/2021 13:43
מייק צ'יין, מנהל מכירות בכיר בסינולוג'י. צילום: יח"צ

“בשנתיים האחרונות אנחנו עדים לזינוק בנפחים של נתונים גדולים. על פי דו"ח פנימי שלנו, מבין כל היחידות שנמכרו, הכמות של אלה מהן שמציעות נפחים של יותר מ-100 טרה-בייט גדלה ב-2020 ב-65%. צמיחת הנתונים המעריכית הפכה לאחד האתגרים המרכזיים עבור עסקים. בנוסף, מכיוון שהמגפה העולמית הניעה את הצורך בעבודה מרחוק, הואץ עוד יותר הביקוש לפתרונות NAS. ויותר מכך, איום אבטחת הסייבר הגיש לשיא והוא בפני עצמו מעודד אימוץ פתרונות NAS למטרות גיבוי נתונים", כך אמר מייק צ'יין, מנהל מכירות בכיר בסינולוג'י, בראיון שנתן לקראת כנס The Best Storage Management Solution for SMBs, שייערך ביום ד' הקרוב, בהפקת אנשים ומחשבים.

"רוב האנשים חושבים על אחסון כשהם שומעים סינולוג'י. אבל מלבד אחסון נתונים בסיסי, אנחנו מציעים יישומים מתקדמים רבים אחרים המאפשרים לעסקים ולאנשים פרטיים כאחד לארגן, לשתף את הנתונים שלהם ולהגן עליהם. סינולוג'י סייעה למספר רב של ארגוני SMB לפשט את תשתית ה-IT שלהם על ידי הצעת פתרון מקיף לניהול נתונים. אנחנו מציעים מערכת הכול כלול מלאה", הוסיף צ'יין.

לדבריו, סינולוג'י רשמה את עד כה את ההיקף הגדול ביותר בעולם פלטפורמות ה-NAS, עם מעל שמונה מיליון משתמשים פעילים ועל פי הערכות, כ-10 מיליון התקנות. הוא ציין שרק בשנה שעברה הגיעה כמות משלוחי דגמי ה-DiskStation ליותר ממיליון יחידות.

המגפה העולמית מאיצה את הצורך בעבודה מרחוק. כיצד זה משפיע על עסקים, במיוחד בארגוני SMB?
"חברות SMB מסוימות עשויות להתמודד עם תסכול טכנולוגי, מכיוון שהן מתקשות להישאר פרודוקטיביות ללא מערכת שיתוף פעולה ותקשורת יעילה. שירות באמצעות ענן ציבורי כבר נפוץ, אבל לא רק שהוא מעורר חשש מפני בעלות על נתונים ויש דמי מנוי יקרים, אלא שהסיכונים הפוטנציאליים בהגנה על נקודות הקצה המפוזרות מדאיג לא פחות".

מה הפתרון שמציעה סינלוג'י?
"Synology Drive, שהוא יישום רב עוצמה שיכול לסייע בהגדלת הפרודוקטיביות של החברה ללא כל דמי רישוי נוספים. לא רק שהוא מאפשר גישה מרחוק בטוחה כדי שמשתמשים יוכלו לגשת ולשתף את הקבצים שלהם בכל מקום ובכל זמן, אלא הוא מספק חבילות שיתוף פעולה יעילות כגון מסמכים, גיליונות אלקטרוניים ושקופיות, המאפשרות למשתמשים מרובים לעבוד בו זמנית. בשנה שעברה, כמות ההתקנות של Synology Drive גדלה ב-44.1% בהשוואה ל-2019".

כיצד ארגוני SMB יכולים לבנות תוכנית גיבוי חזקה כדי להבטיח שהנכסים הדיגיטליים שלהם מוגנים בבטחה?
"כשמדובר בהגנה על נתונים – יש לסינולוג'י תפקיד חשוב ביותר. אנחנו מציעים פתרונות גיבוי המסייעים לשמור על אבטחת הנתונים העסקיים על פני מספר פלטפורמות בתשתית ה-IT של החברה. אנחנו זוכים לאמון המשתמשים שלנו וחזינו ב-2020 בקצב גידול של 27% בהתקנות של Synology Active Backup Suite".

כדוגמה, צ'יין סיפר על מקרה של עבודה מול לקוח: הוא תיאר כיצד החברה סייעה בהצלחה לגורם ממשלתי לייעל ולגבות פרויקטים של יצירת תוכן בקנה מידה גדול שהופקו על ידי חברה בת שלה, שהפעילה 300 מכונות וירטואליות שהריצו משימות מרובות.

"חווה זו בסופו של דבר ממנפת את Active Backup for Business של סינולוג'י כדי לגבות את מחשבי ה-VM שלה ב- NASאחר של סינולוג'י באתר, תוך שימוש ב- Snapshot Replicationוב-Hyper Backup לאוטומציה של משימות גיבוי נוספות במקום ובמרחק. עם מבנה גיבוי שכזה, חוות עיבוד הנתונים הזו יכולה לשמור על גיבוי נתונים מרובה במיקומים במקום ובמיקומים מחוץ לאתר, וכך להפחית באופן דרסטי את הסיכון לאובדן נתונים", הוסיף.

מה אתה חושב על השוק הישראלי?
"אין ספק שאנחנו רואים בו פוטנציאל גדול. השוק הישראלי מהווה מוקד לסטארט-אפים רבים, חממות מבוססות וענקיות טכנולוגיה בינלאומיות. בשנתיים האחרונות חברות טכנולוגיה ידועות רבות, אוניברסיטאות, ארגונים וסקטורים ציבוריים אימצו את הפתרונות שלנו. עם זאת, שמנו לב שרבים עדיין תופסים ומשתמשים בפתרון NAS רק כמכשיר אחסון, כשמה שאנחנו מציעים הוא הרבה מעבר לכך".

מדברים הרבה על המרה דיגיטלית. איך סינולוג'י משתלבת בתחום זה?
"אבטחת נתונים ופרטיות מוערכים מאוד בשוק המקומי. פתרון ה-NAS של סינולוג'י מציע פתרונות עסקיים מתוחכמים, המסייעים לחברות לשמור על פרודוקטיביות תוך הקפדה על בטיחות הנתונים. מינוף הטכנולוגיה שאנחנו מציעים יכול לעזור לארגוני SMB לבנות תשתית IT בת קיימא ולהשיג יעדים עסקיים תוך אופטימיזציה של ההשקעה. אנחנו שואפים למלא תפקיד מרכזי בסיוע לעסקים ישראליים להניע המרה דיגיטלית ולבנות עולם טוב יותר עם נתונים".

לחצו כאן כדי להירשם לאירוע וללמוד כיצד פתרונות NAS יכולים לעזור לארגוני SMB לייעל את ה-IT העסקי שלהם.

אם יש לכם שאלה כלשהי, אנא מלאו את הטופס הזה. אחד ממומחי סינולוג'י יחזור אליכם בקרוב.

אירועים קרובים