מי מאושרים יותר – בעלי גלאקסי או בעלי iPhone?

סקר שביעות רצון של משתמשים בארה"ב מחוויית השימוש בסמארטפונים מעלה כי בעלי דגמי גלאקסי של סמסונג מרוצים יותר מבעלי iPhone של אפל, שהשיגה ציון דומה לגוגל ולמוטורולה

מנצח בשביעות רצון הצרכנים בארה"ב. +Galaxy S10. מקור: סמסונג

מחקר שנערך על ידי מדד שביעות רצון הצרכנים האמריקני העלה, כי בארצות הברית, בעלי דגמי הגלאקסי של סמסונג (Samsung) מרוצים יותר ממכשיריהם לעומת בעלי מכשירי ה-iPhone של אפל (Apple). יתרה מכך, הסקר האחרון, לשנים 2020-2021, העלה גם, כי חמשת הדגמים הממוקמים בראש טבלת הסמארטפונים הם, לדעתם של האמריקנים, דגמים של סמסונג.

סמסונג השיגה בסקר ציון ממוצע של 81, שבזכותו עברה את כל המתחרים, כולל אפל, שהיא היחידה שירדה בשנה האחרונה, ב-2%, לציון 80, כמו גוגל ומוטורולה.

לפי הסקר, בעלי מכשירי גלאקסי בארצות הברית שבעי רצון ממכשיריהם יותר מבעלי מכשירים אחרים, עם חמשת המקומות הראשונים במדד שביעות הרצון.

דגמי הגלאקסי +S10, ה-+Note 10 וה-+S20 קיבלו את הציון הגבוה ביותר בקרב הצרכנים בארצות הברית, שעמד על 85. דגמי הגלאקסי S20, ה-A20 וה-S10 השיגו ציון של 84, 83 ו-82, בהתאמה. ארבעת דגמי ה-iPhone 11 השיגו ניקוד של 82.

הדו"ח מציין גם את שביעות הרצון של המשתמשים בהיבטים שונים של חוויית השימוש בסמארטפון, ומעלה, כי קלות ההקלדה קיבלה ציון של 85, וביצוע שיחות ומשקל המכשיר ומידותיו קיבלו ציון של 84. אורך חיי הסוללה קיבל ציון של 80, ואיכות הקול – 82.

ראוי לציין, כי הדו"ח הזה אינו לוקח בחשבון מכשירים חדשים, כמו דגמי הגלאקסי Note 20, ה-S21 ואת דגמי ה-iPhone 12.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עידן

    סוף סוף כתבה נורמלית תמיד אמרתי שאייפון זה חרא פריירארים לא מתים רק קונים אייפון

אירועים קרובים