ווטסאפ מבהירה: ממשיכים עם מדיניות הפרטיות החדשה

בניגוד להודעה שפרסמה החברה לפני כמה ימים, שהשתמע ממנה בטעות כי היא חוזרת בה מהתנאי שהציבה למשתמשים – כעת פרסמה ווטסאפ פרטים נוספים, המבהירים כי היא תנקוט צעדים שיהפכו את האפליקציה לכמעט לא שימושית עבור מי שלא יסכימו למדיניות החדש

חידושים בווטסאפ

באחרונה הציגה ווטסאפ מדיניות פרטיות חדשה שעוררה סערה בקרב המשתמשים, שבמסגרתה היא דורשת מן המשתמשים להסכים לשיתוף הנתונים שלהם עם פייסבוק, כתנאי להמשך השימוש.

בעקבות מחאות המשתמשים, דחתה ווטסאפ את יישום הכללים החדשים בשלושה חודשים, ל-15 במאי, ולפני ימים אחדים פרסמה הצהרה, שבה ציינה כי לא תמחוק או תשבית חשבונות של משתמשים שלא יסכימו לתנאים, שהשתמע ממנה, בטעות, כי היא חוזרת בה מהתנאי.

כעת פרסמה החברה הודעה חדשה עם פרטים נוספים, שעולה ממנה כי ווטסאפ ממשיכה עם מדיניות שיתוף הנתונים עם פייסבוק, וגם אם לא תשבית או תמחוק חשבונות של מי שלא יסכימו לכך – היא כן תנקוט צעדים שיהפכו את האפליקציה לכמעט לא שימושית עבורם.

מי שלא יסכימו לתנאים החדשים יקבלו תזכורות, שלאחר כמה שבועות יהפכו לתזכורת קבועה, שכרוכה ב"תפקוד מוגבל" של חשבונותיהם. המשתמשים יאבדו גישה לתכונות מסוימות. למשל, בתחילה לא תהיה להם גישה לרשימת הצ'אט. בהמשך, לא יוכלו לקבל שיחות קול ווידיאו, ולא יקבלו התראות על הודעות חדשות – מה שיהפוך את האפליקציה לאייקון כמעט חסר שימוש על מסך הסמארטפון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים