אקסל סולושנס קונה את השליטה בישראלינק תמורת 15 מיליון ש' – במניות

הנרכשת עוסקת בתחום של תוכנות ומערכות טכנולוגיה ותקשורת לערים חכמות ● מנכ"ל אקסל: "המיזוג עם ישראלינק הוא אבן דרך חשובה באסטרטגיה של אקסל להיות גורם משמעותי מאוד בתחום הטלקום בישראל ובמדינות נוספות"

רוכשת. אקסל סולושנס

אקסל סולושנס, מפתחת, יצרנית, אינטגרטורית, יבואנית ונציגה של ספקיות ציוד תקשורת טכנולוגי מתקדם, הודיעה היום (ג') שהיא רוכשת 52.5% מהון המניות המונפק והנפרע של חברת ישראלינק, הפועלת בתחום של תוכנות ומערכות טכנולוגיה ותקשורת לערים חכמות, בעיקר באמצעות ייבוא, שיווק ומכירה של מתקני תקשורת ותוכנות נלוות. בתמורה לרכישה תקבל ישראלינק הקצאה של 540 אלף מניות אקסל שתבוצע למוכרים, וכן תמורה מותנית של עד כ-6.8 מיליון מניות אשר תוקצה, תוך כמה שנים, בכפוף להתקיימות תנאים מוסכמים של כמות עמדות מותקנות ורווחיות במועדים עתידיים. השווי הכספי של עסקת המניות מוערך בכ-15 מיליון שקלים.

ישראלינק חותמת בימים אלה על הסכם הפצה חדש, שבו תקבל נציגות בלעדית של החברת Civiq  ו-Comark בישראל ובכמה מדינות באירופה ובמפרץ. שתי החברות הן בין המובילות בעולם בכל הקשור לפתרונות עיר חכמה בערים מובילות בעולם, בהן ניו יורק, לונדון, טורונטו, דאלאס, סן אנטוניו, מיאמי, סידני, מונטריאול, מאוי, סינגפור, פילדלפיה, בוסטון ועוד. המתקנים של החברה מספקים גם שירותי חדשות ובידור, הודעות חירום מטעם הרשויות, גישה למידע עירוני ותקשורת עם התושב.

המשתמשים במסכים יכולים ליהנות ממגוון אפליקציות, לרבות שירותי מיקום ותחבורה ציבורית, שירותי חירום, שירותי פרסום חוצות דיגיטלי לעסקים קטנים, אפליקציות בשת"פ עם חברות מסחריות ועוד. המתקנים של ישראלינק כבר הותקנו בתל אביב ורמת גן, לרבות במתחם האקספו בתל אביב, ומתקנים נוספים צפויים להיות מותקנים בכל רחבי הארץ ובמדינות נוספות שבהן יש לישראלינק זכויות שיווק בלעדיות.

את ישראלינק ימשיך לנהל יונתן יעקובוביץ, המנכ״ל הנוכחי והמייסד של ישראלינק.

אילן גרינבוים, יו"ר ישראלינק ציין, כי "אני מאוד שמח על המהלך עליו עבדנו בחודשים האחרונים. המהלך יסייע לישראלינק לפרוס תשתיות טכנולוגיות ברחבי הארץ ובמדינות נוספות ברחבי העולם. אנחנו שמחים על הרחבת שיתוף הפעולה עם Comark ומודים להם על האמון והתמיכה בהסכם הגלובלי. במסגרת תפקידי כנשיא החברה בכוונתי להמשיך לסייע להנהלת ישראלינק לקדם את פיתוח תחום הערים החכמות בישראל ובמדינות נוספות וכן, סיוע בהתוויית האסטרטגיה".

רונן שור, מנכ"ל אקסל סולושנס, הוסיף: ״המיזוג עם ישראלינק הוא אבן דרך חשובה באסטרטגיה של אקסל להיות גורם משמעותי מאוד בתחום הטלקום בישראל ובמדינות נוספות. לישראלינק פוטנציאל גדול מאוד להצלחה ויכולת סינרגיה לחלק גדול מהפעילויות שבקבוצה. ישראלינק מחזקת את התוכנית של אקסל, שכוללת מנועי צמיחה בתחומים של SaaS".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים