דיווחים: יאהו! תודיע השבוע על שינויים ארגוניים

במסגרת הארגון מחדש, על פי ידיעה שפורסמה בבלוג של הוול סטריט ג'ורנל, ימונו מנהל תפעול ראשי חדש, מנהל טכנולוגיה ראשי חדש ומנהל שיווק חדש ● יאהו! סירבה להגיב

קרול ברץ, מנכ"ל יאהו!, עומדת להכריז השבוע, ככל הנראה ביום ד', על שינויים משמעותיים בהנהלת החברה – כך עולה מדיווח בבלוג AllThingsD של ה-וול סטריט ג'ורנל. עם זאת, בידיעה צוין, כי ייתכן שהשינויים יידחו בשבוע עד שבועיים, או ייערכו בשלבים. בבלוג צוטט מזכר ששלחה ברץ לעובדי החברה בעשרים בפברואר, לקראת סוף השבוע, ובו קראה להם "לנוח היטב, כי בשבוע הבא יקרו דברים גדולים". מנהלי יאהו! סירבו להגיב.

במסגרת הארגון מחדש, על פי הידיעה, ימונו, בין השאר, מנהל תפעול ראשי חדש, מנהל טכנולוגיה ראשי חדש ומנהל שיווק חדש, שיוענקו לו סמכויות נרחבות – וכולם ידווחו ישירות לברץ. כן עשויה ברץ לבטל את המבנה הארגוני שמבוסס על ארבעה אזורים גיאוגרפיים, ולחלק את הפעילות לשני אזורים בלבד – ארצות הברית מזה ושאר העולם מזה.

בשנה האחרונה עברו על חלוצת האינטרנט תהפוכות רבות: רכישת החברה על ידי מיקרוסופט לא יצאה לפועל, העסקה עם גוגל לא אושרה על ידי הרשויות להגבלים עסקיים, וגם הניסיון לשיתוף פעולה עם חטיבת AOL של טיים וורנר לא צלח. הנתח של יאהו! בשוק הפרסום באינטרנט ממשיך לרדת, וגם השוק עצמו מתכווץ נוכח המצב הכלכלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים