משה (שינו) זוארץ, סי-דאטה: "נתמקד ב-SMB ונגדיל השנה את היקף הפעילות שלנו ביותר מ-10%"

"איננו רואים פגיעה בהיקף הפעילות שלנו בשל המעבר של ארגונים לפרויקטי וירטואליזציה ומיחשוב ענן", אמר זוארץ, מנכ"ל חברת ההפצה סי-דאטה ● לדבריו, "הסיבה לכך היא הגידול המתמשך בנפחי האחסון הארגוניים"

"לצד הרחבת הפעילות שלנו מול ארגוני האנטרפרייז, אנחנו מתמקדים בשוק הארגונים הקטנים בינוניים. בשל כך, אני מעריך כי היקף הפעילות שלנו, שעמד על מחזור מכירות של כ-500 מיליון שקלים ב-2009, יצמח השנה ב-10%-15%", כך אמר משה (שינו) זוארץ, מנכ"ל חברת ההפצה סי-דאטה (C-DATA), בראיון לאנשים ומחשבים.

סי-דאטה ערכה אמש (ג') מסיבה למשווקי המשנה שלה במועדון רידינג 3 בתל אביב. לאירוע הגיעו מאות מתוך 1,500 משווקי המשנה שמולם החברה עובדת. מנחה הערב היה הבדרן עידן אלתרמן, ובין הדוברים באירוע היו זוארץ, יהושע בקולה, מנכ"ל HP ישראל, ונציגי חברות נוספות שאותם מפיצה החברה בשוק המקומי. באירוע הוכרז על הקמת חטיבה חדשה בחברה, לפעילות בתחום אבטחת מידע ותקשורת, וכן הושק הלוגו החדש שלה, עם המוטו "מדברים פתרונות".

צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

לדברי זוארץ, החברה מתמקדת בהפצת מוצרי מיחשוב וציוד היקפי לשוק ה-IT ואינה עוסקת במוצרים מסביב, דוגמת טלוויזיות. סי-דאטה מפיצה שרתים, מחשבים ומערכי אחסון של HP, דל (Dell) ואייסר (Acer), מדפסות של HP וכן מוצרי F-5 לעולמות האחסון ולאיזון עומסים. זוארץ ציין, כי ההפצה נעשית לכלל משווקי המשנה בישראל, החל מהאינטגרטורים הגדולים בשוק דרך הרשתות הקמעונאיות ועד לחנויות בודדות. הוא הוסיף, כי המיקוד של החברה הוא באספקה מיידית, תוך התחייבות לאספקת המוצרים עד 24 שעות ממועד ההזמנה.

"גם במהלך 2009 וגם ברבעון הראשון של השנה לא חווינו ירידה במכירות, אלא להפך", אמר זוארץ. "לא הייתה ירידה בהיקף הפעילות בשל הכניסה של ארגונים לפרויקטי וירטואליזציה וההליכה שלהם למיחשוב ענן. צריכת כלל מוצרי המיחשוב בארגוני האנטרפרייז ממשיכה לגדול, בין השאר להערכתי בשל הגידול בנפחי האחסון שלהם". בנוסף, ציין זוארץ, "אנחנו מכוונים, לצד הפעילות שלנו מול ארגוני האנטרפרייז, גם לארגונים קטנים ובינוניים – תחום שבו אנו רואים את מנוע הצמיחה החזק שלנו".

לדבריו, "בינואר השנה הקמנו פעילות חדשה לתחום אבטחת מידע ותקשורת. החטיבה החדשה מתאפיינת בכך שהיא לא רק הפצה 'טהורה', אלא דורשת מאיתנו, כמו גם ממשווקי המשנה, ידע טכנולוגי נרחב". הוא הוסיף, כי "במסגרת פעילות זו, אנו מפיצים את מוצרי צ'ק-פוינט, F-5 וסייפנט (Safenet), כולל מוצרי אלדין, שאותה סייפנט רכשה. בעולם התקשורת, אנו עובדים עם מוצרי HP, שרכשה לפני כמה חודשים את 3Com. אני צופה תחרות מעניינת מול סיסקו (Cisco) בתחום. להערכתי, החטיבה החדשה תניב לנו עוד מכירות בשל פעילות חדשה זו שלנו, כי ניכנס לארגונים שלא פעלנו בהם בעבר ונוכל להציע להם מוצרים נוספים לאלה של אבטחת מידע ותקשורת מעולם האחסון".

"כשהקמנו את החברה לפני שבע שנים", סיכם זוארץ, "לקחנו על עצמנו את המשימה ליצור מהפכה בעולם הפצת הציוד הממוחשב בישראל. זאת, כי עד אז, התנהלות השיווק וההפצה בשוק המקומי ומהירות התגובה באספקת הציוד היו איטיות, מיושנות. הפעילות לא התאימה לקצב של העולם החדש. כיום, העולם של מוצרי המיחשוב וציוד ההיקפי הוא תזזיתי ומשתנה במהירות ובקצב גבוהים, כי מוצרים מתיישנים בתוך זמן קצר. לכן, למהירות ולנגישות יש משמעות אקוטית מבחינת ההפצה מול הלקוחות ומשווקי המשנה. כיום אנחנו החברה היחידה בשוק המספקת שירות איכותי ומקצועי ובזמן אמת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים