פיטר מרטנס מונה ליו"ר הדירקטוריון של אורורה לאבס

פיטר מרטנס, יו"ר הדירקטוריון הראשון של אורורה לאבס. צילום: אאודי

אורורה לאבס (Aurora Labs) הודיעה על מינויו של פיטר מרטנס, מבכירי תעשיית הרכב העולמית, לתפקיד יו"ר הדירקטוריון הראשון של החברה.

מרטנס הינו מנהל בכיר בתעשיית הרכב, עם יותר מ-35 שנות ניסיון בניהול חברות רכב הידועות כמובילות בתחום הטכנולוגיה. הוא כיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברות מתעשיית הרכב, בהן דיימלר, ניהול קו כלי הרכב הקומפקטיים בג'נרל מוטורס וסמנכ"ל המחקר והפיתוח בוולוו. בתפקידו האחרון שימש כמנהל הטכנולוגיות הראשי וסמנכ"ל המו"פ והעיצוב באאודי, טרם פרישתו עקב סיבות בריאותיות. בסוף שנת 2019 חזר מרטנס לפעילות בתעשייה והצטרף לכמה דירקטוריונים של חברות גלובליות מובילות הפועלות בתחום המוביליטי.

"אני נלהב לעבוד עם אורורה לאבס. הצוות פיתח טכנולוגיה חשובה ומשמעותית מאוד, שהינה אבן היסוד עבור יצרניות הרכב המנווטות את דרכן במעבר של התעשייה לעולמות התוכנה. השילוב בין הבנת אופן ההתנהגות של התוכנות בכלי הרכב ובין היכולת לצפות מראש ולתקן תקלות תוכנה, הוא המפתח להפיכתם של כלי רכב מקושרים, אוטונומיים וחשמליים למציאות," אמר מרטנס.

אורורה לאבס מפתחת תוכנת Self-Healing לתעשיית הרכב המחובר, האוטונומי והחשמלי, המאפשרת לשמור על הבטיחות ואבטחת התוכנה של כלי הרכב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים