חונה בענן: חברת החניונים הרובוטיים יוטרון עלתה ל-Azure

הפרויקט בוצע על ידי יוביטק וכלל העברה של מערכות ה-IT של יוטרון ל-Microsoft 365 ● התוצאה: סנכרון מלא, רציף ומאובטח בין הצוותים בישראל ובארצות הברית, ושימוש ב-Teams לשיחות ועידה מרובות משתתפים

צחי אסיף, מנכ"ל יוביטק. צילום: נוי עינב

יוביטק העלתה את מערכות ה-IT של חברת החניונים הרובוטיים יוטרון (Utron) לסביבת הענן Microsoft 365. הפרויקט התחיל בינואר אשתקד והסתיים באחרונה. היקפו הכספי עמד על פחות מ-100 אלף שקלים.

יוטרון, חברה גלובלית שמרכזה בישראל, מפתחת במרכז הפיתוח שלה בארץ מערכות לוגיסטיות אוטומטיות, לצד חניונים רובוטיים אוטונומיים. היא מפעילה חברות בנות ומהנדסיה מבצעים פרויקטים באתרים רבים בארצות הברית.

החברה ביצעה את המעבר לענן לאור הצורך לעבוד בסנכרון מלא, רציף ומאובטח בין הצוות ‎הישראלי למשרד האמריקני. השימוש בפלטפורמה החדשה מאפשר לאנשי יוטרון שנמצאים בנסיעות ובאתרים שונים נגישות מלאה למידע הטכני, להקלטות של דיונים טכניים וקשר מיידי עם מחלקות הפיתוח בישראל. כך, המעבר לענן ה-Azure של מיקרוסופט מאפשר ליוטרון לשפר את העבודה מרחוק – דבר הכרחי בתקופת הקורונה, את התקשורת ואת ניהול המשימות, ולהגביר את היעילות הארגונית באופן מסונכרן וחוצה יבשות.

במסגרת הפרויקט, כ-300 עובדי יוטרון בישראל ובארצות הברית חוברו לפלטפורמת Microsoft 365, ולאחר מכן בוצעה הטמעה של Teams – פלטפורמת התקשורת ושיחות הוועידה של הענקית מרדמונד. מרבית הפגישות מרובות המשתתפים מרחוק של יוטרון מבוצעות כיום על גבי הפלטפורמה, תוך שימוש באופציות של וידיאו וקול מכל מכשיר. בדרך זו יכולים חברי הצוות לנהל מפגשי עדכון או התייעצות בכל זמן ומכל מקום, וזאת בנוסף ליכולת להקליט שיחות וידיאו, דיונים וישיבות, לצרכי צפייה חוזרת.

"גישת All In"

ראובן פרל, סמנכ"ל מערכות המידע ביוטרון, אמר כי "נקטנו בגישת All In בכל הנוגע לפלטפורמה. אנחנו מאמצים ומנצלים עוד ועוד כלים מ-Microsoft 365, ובאמצעותם מחליפים מערכות מקומיות שקיימות בארגון, וכך מנגישים את השירותים למשתמשים עם כלים מודרניים, מבוססי ענן ומאובטחים. השירותים נגישים לעובדים מכל מקום, מכשיר ופלטפורמה".

צחי אסיף, מנכ"ל יוביטק, ציין כי "האימוץ המהיר והמוצלח של חברה גלובלית ומתפתחת כיוטרון את שירותי הענן של מיקרוסופט מעידה על החשיבות המכרעת של מחויבות הצוותים הבינלאומיים, ההנהלה והעובדים למסע הדיגיטלי. במהלך ההטמעה הקפדנו על שמירת ההמשכיות העסקית של הצוות והארגון, לצד התאמת השירותים והכלים של מיקרוסופט לדרישות המחלקות השונות בארגון, על מנת להגיע לתוצאות המיטביות. המעבר הביא למקסום של הפרודוקטיביות והעבודה המשותפת בארגון".

הלית איתן, חברת הנהלה וסמנכ"לית חטיבת השותפים במיקרוסופט ישראל, אמרה כי "עבודה מאובטחת ותקשורת רציפה מהווים רכיבים מרכזיים בכל ארגון. טרנספורמציה דיגיטלית מאפשרת למשק ולארגונים הפועלים בו יציבות ושרידות – דבר המתאפשר הודות לפלטפורמות ענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים