מנכ"ל ונשיא חדש ל-רד: אודי קשקש

לאחר שמילא תפקידים שונים בחברה בחמש השנים האחרונות, מונה אודי קשקש למנכ"ל ונשיא רד ● בעל 25 שנות ניסיון בתעשיית הטלקום ● לפני שהצטרף לרד מילא שורת תפקידים בחברות טלקום בצפון אמריקה

אודי קשקש, מנכ"ל ונשיא רד החדש. צילום: דוד גארב

חברת רד (RAD), יצרנית גלובלית של פתרונות גישה לטלקום, הודיעה על מינויו של אודי קשקש למנכ"ל ונשיא החברה. קשקש יחליף בתפקיד את את דרור בין, שמונה באחרונה למנכ״ל רשות החדשנות.

לקשקש 25 שנות ניסיון בתעשיית הטלקום. הוא הצטרף לרד בשנת 2016 כמנהל פעילות החברה בצפון אמריקה, ובתפקידו האחרון פעל כסגן נשיא חטיבת הלקוחות. לפני שהצטרף לרד כיהן קשקש בתפקידים שונים בחברות טלקום, בהם כסגן נשיא מכירות של סרגון נטוורקס (Ceragon Networks) בצפון אמריקה וכמנהל מכירות ופיתוח עסקי בצפון אמריקה עבור נוקיה סימנס (Nokia Siemens Networks). קשקש מילא גם כמה תפקידי מו"פ בכירים בנוקיה סימנס ובחברת ובחברת סיברידג' (Seabridge). קשקש מחזיק בתואר .B.Sc במדעי המחשב.

״מועצת המנהלים של רד מאמינה מאוד בצוות הניהול של החברה, וקידומו של אודי למנכ"ל מוכיח זאת", אמר יהודה זיסאפל, יו"ר הדירקטוריון של רד ונשיא קבוצת רד-בינת. ״קשקש עשה עבודה יוצאת מן הכלל בהובלת פעילות המכירות והשירותים של רד ברחבי העולם, ואני בטוח שבתפקידו החדש הוא יעשה כמיטב יכולתו לשמור על המומנטום החזק של החברה״.

"זהו כבוד גדול עבורי להתמנות למנכ"ל החדש של רד״, אמר קשקש. "העבודה הצמודה עם עובדי רד בחמש השנים האחרונות הראתה לי כמה מוכשרים ומסורים הם. כוח האדם האיכותי בשילוב עם הפתרונות החדשניים והמצליחים שלנו מהווים חיבור מנצח, במיוחד כשאני מסתכל על ההזדמנויות שעומדות בפנינו״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים