שוויון מגדרי בהנהלת מליו: מינתה שלוש סמנכ"ליות חדשות

לנה לויברג מונתה לסמנכ"לית הכספים, דפנה ברקת לסמנכ"לית שירות לקוחות ומתנה צורף לסמנכ"לית סיכונים ותאימות

שלוש הסמנכ"ליות החדשות במליו: מימין - לנה לויברג, דפנה ברקת ומתנה צורף. צילומים: ירדן מן ויח"צ

מליו, שבתחילת השנה הפכה לחד קרן, הודיעה על מינויין של שלוש סמנכ"ליות חדשות: לנה לויברג, שמונתה לסמנכ"לית הכספים, דפנה ברקת – סמנכ"לית שירות לקוחות, ומתנה צורף – סמנכ"לית סיכונים ותאימות. בחברה מציינים כי בכך מושג שוויון מגדרי מלא בהנהלה שלה.

החברה מספקת פלטפורמת תשלומים דיגיטליים בין עסקים בארצות הברית. היא רשמה צמיחה חדה בתקופת הקורונה, ונמצאת בתהליך של התרחבות והכפלת מצבת העובדים, שמונה כיום 260 איש בישראל ובחו"ל. בינואר האחרון היא השלימה סבב גיוס של 110 מיליון דולר, בהובלת קרן קואטו ובהשתתפות משקיעים כמו סיילספורס ואמריקן אקספרס, לפי שווי של 1.35 מיליארד דולר.

לויברג היא בעלת ניסיון בניהול פיננסי בהיי-טק: היא ניהלה בעבר את מחלקת הכספים בחברת הגיימינג ג'לי באטן ועבדה במחלקת הכספים של מובילאיי. ברקת עובדת ממשרדי החברה בניו-יורק, שם ממוקם הצוות המתקשר עם לקוחות החברה בארצות הברית. בעברה, היא שימשה כמנהלת מחקר בחברת הדירוג ESRB. צורף היא בעלת רקע בניהול סיכונים של חברות בתחומי הפינטק והאי-קומרס, בין השאר בריסקיפייד, שהצטרפה למועדון החד קרן בשלהי 2019.

לדברי המנכ"ל, מתן בר, מליו שמה דגש רב על גיוון בקרב העובדים. "שוויון מגדרי הוא בין הכלים החשובים ביותר לפיתוח מוצרים והענקת שירותים למגוון רחב של אוכלוסיות, והרכב ההנהלה הבכירה של מליו מבטא את העיקרון הזה. לכל אחת מהסמנכ"ליות החדשות ניסיון מקצועי רב בתחום פעילותה והן היו המתאימות ביותר לתפקיד גם ללא ההקשר המגדרי", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים