תוכן שיווקי

חדש מביקונקט: המוצרים הכי מהירים לטעינת iPhone 12 ושאר מוצרי אפל

ליין MagSafe Belkin מאפשר טעינה מגנטית, כך שה-iPhone 12 מוטען תוך כדי "ריחוף"

11/04/2021 16:59
מעמד טעינה אלחוטית 3 ב-1 עם MagSafe 15W Belkin WIZ009

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים, משיקה בישראל את MagSafe Belkin – ליין מוצרי טעינה עם מנגנון מגנטי בטוח וחזק, לטעינה המהירה ביותר של iPhone 12 ומוצרים נוספים של אפל.

פרוטוקול ה-MagSafe, שפותח על ידי אפל החל מסדרת מכשירי ה-iPhone 12 החדשים, מאפשר לצרכן להצמיד את המכשיר שלו למטען או למעמד טעינה באמצעות מגנטים הממוקמים בתוך המכשיר, ללא חשש מתזוזה או נפילה. פרוטוקול זה תומך בטעינה המהירה של אפל, כך שמכשיר ה-iPhone 12 ושעון ה-Apple Watch מוטענים תוך כדי "ריחוף". בנוסף, ניתן להטעין דרך הארנק של אפל והקייס המקורי.

Belkin האמריקנית, הידועה באיכות מוצריה, נרכשה לפני כשנתיים על ידי פוקסקון, יצרנית הטלפונים של אפל. כל מוצריה מאושרים על ידי אפל והם MFi (ר"ת Made for idivice).

ליין המוצרים כולל:

מעמד טעינה אלחוטית 3 ב-1 עם MagSafe 15W Belkin WIZ009
מדובר במשטח טעינה מתקדם, המהווה פתרון חכם לכל מוצרי אפל.

משטח הטעינה של בלקין מציע טעינה אלחוטית מהירה של עד 15W בטכנולוגיית MagSafe ל-IPhine 12, לאוזניות AirPods ולשעון Apple Watch. המעמד המגנטי עוצב ותוכנן לשימוש פשוט, נוח ובטוח. הוא דק ומינימליסטי, ומשתלב מצוין בכל מיקום. שתי הזרועות המגנטיות מותאמות לטעינת השעון וה-iPhone, בעוד שהחלק התחתון של המעמד משמש כמשטח טעינה עבור ה-Airpods. ניתן להציב ולהטעין את ה-iPhone בצורה אופקית או רוחבית. הזווית מותאמת לצפייה ולשימוש נוח במהלך הטעינה. מנגנון ה-MagSafe המובנה מבטיח הצמדה מגנטית חזקה ויציבה לאורך כל הטעינה. ניתן להטעין עם כיסויי MagSafe רשמיים. נורית לד מובנית מציגה את מצב הטעינה.

המחיר המומלץ לצרכן: 749 שקלים.

מעמד טעינה אלחוטית 2 ב-1 עם MagSafe 15W Belkin WIZ010

מעמד טעינה אלחוטית 2 ב-1 עם MagSafe 15W Belkin WIZ010

מעמד טעינה אלחוטית 2 ב-1 עם MagSafe 15W Belkin WIZ010
המוצר מאפשר להטעין את ה-iPhone ואת האוזניות האלחוטיות במעמד טעינה אחד מהיר, התומך ב-MagSafe. זהו מנגנון שמאפשר פשוט להצמיד את ה-iPhone למשטח המגנטי, והטעינה מתחילה. המטען מציע טעינה מהירה למכשיר, עד 15W. המעמד המגנטי עוצב ותוכנן לשימוש פשוט, נוח ובטוח. הוא דק ומינימליסטי, ומשתלב מצוין בכל מיקום. החלק התחתון של המעמד משמש כמשטח טעינה עבור ה-Airpods או עבור כל מכשיר נייד נוסף התומך בטעינה אלחוטית. ניתן להציב את ה-iPhone בצורה אופקית או רוחבית. מנגנון ה-MagSafe המובנה מבטיח הצמדה מגנטית חזקה ויציבה לאורך כל הטעינה. ניתן להטעין עם כיסויי MagSafe רשמיים. נורית לד מובנית מציגה את מצב הטעינה.

המחיר המומלץ לצרכן: 499 שקלים.

Belkin WIC002 - מעמד מגנטי MagSafe לרכב ל-iPhone 12

Belkin WIC002 – מעמד מגנטי MagSafe לרכב ל-iPhone 12

Belkin WIC002 – מעמד מגנטי MagSafe לרכב ל-iPhone 12
ניתן להצמיד את ה-iPhone 12 למעמד המגנטי ברכב. המעמד עוצב ותוכנן לשימוש פשוט, נוח ובטוח עבור המכשיר. הוא דק ומינימליסטי, ומשתלב מצוין בכל רכב ובכל מיקום. הוא מתחבר בבטחה לתריסי המזגן באמצעות תופסן מיוחד וחזק, המתכוונן לגובה ולזווית שתבחרו. ניתן להציב את המכשיר בצורה אופקית או רוחבית. מנגנון ה-MagSafe המובנה מבטיח הצמדה מגנטית חזקה ויציבה לאורך כל הנסיעה. בחלקו האחורי של המעמד יש מנגנון לניהול נוח של כבל הטעינה. ניתן להטעין עם כיסויי MagSafe רשמיים.

המחיר המומלץ לצרכן: 239 שקלים.

אירועים קרובים