חודשיים בלבד לאחר ההקמה: טאלון גייסה 26 מיליון דולר

החברה מציעה פתרונות אבטחת סייבר לעולם העבודה המבוזר וההיברידי ● בין המשקיעים: לייטספיד ונצ'ר קפיטל, קרן ההשקעות של Team8 וזוהר זיסאפל

מייסדי טאלון: מימין - אוהד בוברוב ועופר בן נון. צילום: שלומי יוסף

טאלון היא דוגמה לחברה שסוגרת את סבב הסיד שלה מהר מאוד: היא הכריזה בסוף השבוע על גיוס של 26 מיליון דולר, חודשיים בלבד לאחר שהוקמה. בין המשתתפים בסבב נמצאים משקיעים בולטים כקרן האמריקנית לייטספיד ונצ'ר קפיטל, טים קפיטל – זרוע ההשקעות של Team8, היזם הסדרתי זוהר זיסאפל ואנג'לים נוספים בתחום. ההשקעה תשמש את החברה להמשך פיתוח הטכנולוגיה שלה ולהרחבת צוות הפיתוח שהיא מחזיקה בישראל.

טאלון מציעה פתרונות סייבר לעולם העבודה המבוזר וההיברידי, שהתרחב מאוד מאז פרוץ משבר הקורונה. על פי התחזיות, היקף שוק זה צפוי להגיע ל-42 מיליארד דולר עד 2026. מאחורי החברה עומדים שני יזמים יוצאי 8200 – עופר בן נון ואוהד בוברוב. בן נון, מנכ"ל טאלון, הקים ב-2013 את ארגוס, שמפתחת מערכות להגנה על כלי רכב מפני תקיפות סייבר. החברה נמכרה ארבע שנים לאחר הקמתה לקונטיננטל הגרמנית בסכום המוערך ב-430 מיליון דולר. בוברוב, סמנכ״ל הטכנולוגיות של טאלון, הקים ב-2011 את לקון סקיוריטי, שפיתחה פתרונות אבטחה לטלפונים סלולריים ונמכרה ב-2015 לצ'ק פוינט בכ-100 מיליון דולר. לאחר הרכישה, בוברוב מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות סייבר לענן ומכשירי קצה בצ'ק פוינט.

"מקסימום גמישות ופרודוקטיביות – מבלי להיחשף לתקיפות סייבר"

הצוות של טאלון כולל מומחי סייבר, שבאמצעות פתרונותיה מטפלים בפערי האבטחה והנראות שהם מנת חלקם של מנהלי אבטחת המידע בארגונים. פערים אלה נוצרו בניסיון ליישם פתרונות אבטחה מסורתיים על מודלים מודרניים, כגון מודל העבודה מהבית ומודל עבודה מבוזר והיברידי, אל מול תשתיות הענן, המאפשרים עבודה מכל מקום ומכשיר בעולם. לעומת טכנולוגיות Zero-trust או VPN, הטכנולוגיה של טאלון היא רב ממדית ועל פי החברה, מאפשרת להפוך את נקודות החולשה של הארגון לנקודות הגנה מפני תקיפות סייבר, בצורה פשוטה ומבלי לפגוע בפרטיות של המשתמש.

"המעבר המהיר והמתבקש לעבודה מבוזרת ומבוססת תשתיות ענן חשף ארגונים גדולים וקטנים כאחד לאיומים חדשים ומשמעותיים, שלא ניתן להתמודד אתם עם פתרונות אבטחת הסייבר הקיימים. ההזדמנות הזו הובילה את אוהד ואותי לצאת למסע הזה, ביחד", אמר בן נון. "טאלון נכנסת לשוק כדי לאפשר לארגונים מקסימום גמישות, נראות ופרודוקטיביות, מבלי לחשוף את הארגון לתקיפות הסייבר, שהולכות ומשתכללות בשנה האחרונה".

"תעשיית הסייבר מאותגרת לאור קצב ההשתנות המתגבר וההשלכות על הדרך שבה ארגונים פועלים. אני נמצא בקשר הדוק עם מאות ארגונים בתחומי עיסוק מגוונים, שמתקשים למצוא את האיזון בין האבולוציה של תצורת העבודה ההיברידית, הדורשת גמישות, לצרכי אבטחת המידע שלהם", ציין נדב צפריר, שותף מייסד של Team8. "המוצר של טאלון יהווה פתרון אופטימלי לעולם חדש, המחייב את התעשייה לתמוך בגמישות ופרודוקטיביות, לצד אבטחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים