דיווחים: SP2 לוויסטה תושק במאי

גרסת בדיקה חדשה ששחררה מיקרוסופט לבוחנים ספציפיים תהיה ככל הנראה הגרסה הסופית, שעל פי מקורות שונים ברשת תשוחרר כבר במאי השנה ● עם זאת, במיקרוסופט לא מתכוונים להפיץ תקליטורי התקנה חדשים שמכילים כבר את SP2, אלא רק לאחר שחלונות 7 כבר תהיה בשוק ● SP2 מיועדת, כמובן, גם למערכת ההפעלה חלונות סרבר 2008

מיקרוסופט שיחררה בסוף השבוע גרסת RC (ר"ת Release Candidate) עבור חבילת השירות השנייה (SP2) של חלונות ויסטה וחלונות סרבר 2008, למרות שהיא לא מכנה אותה עדיין ככזו. גרסת הבדיקה זמינה במספר שפות, אך רק לבוחנים ספציפיים, כך שעדיין לא מדובר בגרסה ציבורית, כמו זו ששחרה מיקרוסופט במקרה של מערכת ההפעלה הבאה שלה, חלונות 7.

ברחבי האינטרנט טוענים, שלמרות שייתכן שמיקרוסופט תבחר להשתמש בבטה ציבורית נוספת לפני ההשקה הסופית של SP2, ייתכן מאוד שהחבילה הנוכחית תהפוך לסופית כבר במאי השנה. עם זאת, במיקרוסופט לא מתכוונים להפיץ תקליטורי התקנה חדשים, שמכילים כבר את SP2, אלא רק לאחר שחלונות 7 כבר תהיה בשוק. בינתיים, יוכלו מי שירצו להוריד את חבילת השירות, לעשות זאת דרך אתר העדכונים של חלונות, לאחר השקת החבילות.

ערכת השירות השנייה לחלונות ויסטה וחלונות סרבר 2008 כוללת כמעט 700 תיקונים לגרסת SP1. על פי דיווחים, התקנת SP2 מובילה לשיפור בביצועים, מעבר למה שכבר הושג ב-SP1. בערכת השירות השנייה אפשר למצוא, בין השאר, ביצועים משופרים עבור חיבורי Wi-Fi, תמיכה בתקן הבלוטות' המתקדם 2.1, תמיכה טובה יותר במעבדי VIA ב-64 ביט ועוד. כמו כן, תכיל ערכת השירות השנייה גם את מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט, Windows Search 4.0, וכן תוכנית התקנה אחת ויחידה לחלונות סרבר 2008 ולוויסטה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים