"בסופו של דבר אנו עוסקים במידע שחייב לזרום מכל מקום בצורה חלקה"

כך אמר ניר גולדשמיד, מנהל קבוצת עומסי עבודה בדל טכנולוגיות ישראל בשבוע שעבר, באירוע שבו הציגה החברה את 17 שרתי PowerEdge 15 החדשים שלה

ניר גולדשמיד, מנהל קבוצת עומסי עבודה בדל טכנולוגיות ישראל. צילום מסך מסרטון הווידיאו של אנשים ומחשבים

"Power Edge הופך למנוע האמיתי לתשובה עבור הצורך לחדשנות של הלקוחות שלנו, וההתאמה הזו שאנחנו מדברים עליה היא היכולת שלנו לעטוף את הלקוחות בטכנולוגיה שהם זקוקים לה. אנחנו רואים את המגמה משתנה הלכה למעשה גם בשוק הישראלי באופן ספציפי, וזה שוק שמאמץ טכנולוגיות רבות הרבה לפני שאר העולם, ואנחנו מובילים אותה עם התמקדות בדיוק במה שצריך", כך אמר ניר גולדשמיד, מנהל קבוצת עומסי עבודה בדל טכנולוגיות ישראל בשבוע שעבר, באירוע שבו הציגה החברה את 17 שרתי PowerEdge 15 החדשים שלה.

גולדשמיד טען שיש למחשוב בר התאמה שלושה היבטים: ביצועים, התאמה לצורך עסקי וגמישות. "אנחנו מציעים מודרניזציה שמאפשרת ביצועים גבוהים. אנחנו בסופו של דבר עוסקים במידע, והוא חייב לזרום מכל מקום בצורה חלקה, אל הדטה סנטר ובין השרתים עצמם, כדי לספק את הביצועים להם זקוק הארגון. אחת הדוגמאות לכך היא שבשרתים החדשים אנחנו עובדים עם ממשקי PCI דור רביעי, המספקים את היכולת לעבוד מהר יותר מתמיד", הוא אמר.

ההיבט של ההתאמה בא לידי ביטוי במרחב הגדול של סוגי השרתים שמוצעים כעת. "זה אומר התאמה לצורך האפליקטיבי של הלקוחות, כולל עולמות שדורשים עוצמת עיבוד חזקה במיוחד. הרעיון הוא לספק כוח מחשוב בזמן קצר בדיוק לפי מה שצריך, כולל אם צריך לבחור שרתים עם פחות מרכיבים, אם אני רוצה לחסוך", הבהיר גולדשמיד.

הדור ה-15 של PowerEdge – גמיש לדרישות הלקוחות

הוא הסביר שזה מתחבר גם לגמישות. "אנחנו מאפשרים שילוב של הטכנולוגיות החדשות על גבי הפלטפורמות שלנו. שאלנו את הלקוחות שאלה מאוד פשוטה: מה אתם רוצים לראות? והדרישות האלה באות לידי ביטוי בדור ה-15 של PowerEdge. לדוגמה, יישום של NVME Raid, עבודה מול שני מעבדים ביחד, OCP 3.0 וכן קירור משופר, במיוחד עבור תרחישי מחשוב עתיר ביצועים", הוא סיכם.

הדור החדש של שרתי ה-PowerEdge, כך נטען, מציע שירותים אוטונומיים שמהווים בפועל את הדור הבא של האוטומציה, והם עושים זאת על ידי שימוש מושכל בבינה מלאכותית.

דני בלדרמן, מומחה שרתים בדל טכנולוגיות. צילום מסך מסרטון הווידיאו של אנשים ומחשבים

דני בלדרמן, מומחה שרתים בדל טכנולוגיות. צילום מסך מסרטון הווידיאו של אנשים ומחשבים

"אפילו יידעו לשדרג את עצמם"

"אנחנו מספקים תכונות אוטומציה מזה שנים רבות, דרך מערכת ניהול השרתים המרכזית שלנו Openmanage, והיא זו שמאפשרת ללקוחות דל לבצע שינויים בקלות. מה שהוספנו כעת בתוך מערכת הניהול זה את היכולת להזרים מידע, טלמטריה, באופן רציף. המידע הזה צריך להגיע להיכן שהוא, וב-Cloud IQ הבא יוכלו בקרוב המהנדסים שלנו להשתמש גם בשרתים שלנו, כך שהמנהלים יקבלו מערכת אחודה בענן עבור כל מה שאנחנו מספקים לדטה סנטר", הסביר דני בלדרמן, מומחה שרתים בחברה.

"בשלב הראשון הארגון יקבל בעיקר מידע, אבל בשלב הבא תיכנס הבינה המלאכותית לתמונה, כדי לספק תובנות כמו שינוי פרמטרים להשגת ביצועים טובים יותר או זיהוי בעיות. אבל עדיין בשלב הזה מי שיבצע שינויים יהיה המנהלן עצמו. בשלב השלישי כבר השרתים יבצעו את כל העבודה, ללא כל מגע אדם, כמו שינוי הגדרות באופן עצמאי לטובת ביצועים משופרים, בהתאם לעומס העבודה שהם מפעילים, והם אפילו יידעו לשדרג את עצמם", סיפר בלדרמן על העתיד שטמון במערכת החדשה.

אבנר פליגמן, מהנדס מערכות בדל ישראל. צילום מסך מסרטון הווידיאו של אנשים ומחשבים

אבנר פליגמן, מהנדס מערכות בדל ישראל. צילום מסך מסרטון הווידיאו של אנשים ומחשבים

אוטונומיה – אולי אחד ההיבטים החשובים

אבנר פליגמן, מהנדס מערכות בדל ישראל, הוסיף כי השרתים החדשים מריצים גם מערכת ניהולית שמקלה על התחזוקה. "זו מערכת שמאפשרת לפתוח קריאות אוטומטיות לפי הצורך, ואוטונומיה, כפי שכבר הוזכר, היא אולי אחד ההיבטים החשובים".

"אנחנו רוצים שמנהלי הרשתות והתקשורת יתעסקו במה שבאמת חשוב. המערכת חוסכת להם את הצורך לפתוח קריאות באופן ידני. היא יודעת לנתח את הלוג ולפתוח קריאה בהתאם לתנאי הלקוח, ואז גם מקבלים את מה שצריך, כולל חלקים להחלפה אם מזוהה תקלה מהסוג הזה, וזה חוסך המון זמן. זה חלק מהתמונה הכוללת שמאפשרת לנו להיות דומיננטיים בשוק הזה, וגם בעתיד", הוא אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים