דל השיקה בישראל את שרתי ה-PowerEdge

" היום אנחנו מכריזים על פתרונות המבוססים על מעבדי AMD ממשפחת Milan; בהמשך השנה נכריז על שרתים המבוססים על מעבדים נוספים", אמר שעיה בכר, מנהל פיתוח עסקי, קבוצת השרתים והתקשורת של דל ישראל

השרת החדש - מהדור ה-15 של משפחת ה-PowerEdge של דל. צילום: יח"צ

דל השיקה שלשום (ב') בישראל את הדור החדש של שרתי ה-PowerEdge – זה ה-15. ההשקה בוצעה באירוע שהופק על ידי אנשים ומחשבים.

שעיה בכר, מנהל פיתוח עסקי בקבוצת השרתים והתקשורת של דל ישראל, אמר כי "ההכרזה באה לתת מענה למגמות ולאתגרי השוק בתשתיות המחשוב. היום אנחנו מכריזים על פתרונות המבוססים על מעבדי AMD ממשפחת Milan החדשה. בהמשך השנה נכריז על שרתים המבוססים על מעבדים נוספים".

לדבריו, שרתי ה-PowerEdge 15 ימשיכו לחזק את מעמדה של דל בשוק הישראלי. הוא סיפר כי דל ישראל מובילה את שוק השרתים בארץ מזה רבעונים רבים, וכי על פי דו"ח IDC האחרון, זה בא ליד ביטוי גם ברבעון האחרון של 2020, עם יותר מ-3,500 יחידות. במקום השני נמצאת HPE עם קצת יותר מ-2,500 ובשלישי סיסקו עם כ-2,000.

שעיה בכר, מנהל פיתוח עסקי בקבוצת השרתים והתקשורת של דל ישראל. צילום: יח"צ

שעיה בכר, מנהל פיתוח עסקי בקבוצת השרתים והתקשורת של דל ישראל. צילום: יח"צ

"נתונים אלה מעידים על האמון של הלקוחות בישראל בפתרונות שמציעה משפחת שרתי PowerEdge", הוסיף. "מעבר לכך, זו הבעת אמון באסטרטגיה של דל, על כלל חטיבותיה – אסטרטגיה שבאה לתת פתרונות מקצה לקצה לאתגרים הנוכחיים והעתידיים של שוק המחשב על כל היבטיו. הפעילות שלנו מול השוק הישראלי כוללת ומבוססת על כל החטיבות הפנימיות בחברה, והן קשורות קשר חשוב במידה רבה עם השותפים העסקיים שלנו, שמוסיפים לפתרונות שלנו ערכים מוספים רבים".

הוא ציין כי הפתרונות החדשים, שבשלב א' מבוססים על מעבדי ה-EPYC החדשים של AMD, ממוקדים בעומסי עבודה. "הדור החדש לא מחליף את שרתי ה-G14. נמשיך לרוץ עם שני הדורות ביחד תקופה ארוכה מאוד, בגלל הסיבה של התאמה לעומסי עבודה", הטעים בכר.

פתרונות משותפים מאז 2006

אל השיחה הצטרף רוברטו פולאצ'ק, מנהל פיתוח עסקי ב-AMD. "אנחנו מציעים יתרונות רבים בדור החדש של השרתים האלה, עם המעבדים החדשים שלנו מהדור השלישי של EPYC", אמר. "זו שותפות שהתחילה ב-2006 ואנחנו לא מפסיקים מאז להוציא ביחד פתרונות חדשניים לשוק".

לטענתו, הדור החדש של ה-EPYC ממצב אותם כמובילים בשוק המעבדים לשרתים המבוססים על מעבדי x86, עם קפיצה של עד 25% בביצועים לעומת הדור הקודם. "כבר רשמנו מספר מדהים של שיאי עולם בביצועים מאז ההשקה לפני מספר חודשים בלבד, ועם ביצועים שמגיעים לרמה שהיא עד כפולה לעומת הפתרונות שמציעים המתחרים שלנו עבור הענן, עבור מחשוב עתיר ביצועים ועבור עבודה בתוך הארגונים", הוסיף פולאצ'ק.

הוא סיפר שהמומנטום של מעבדי ה-EPYC בא לידי ביטוי גם בישראל, שתופסים כבר חמישית מהיצע שרתי המארז לשוק המיינסטרים של דל בישראל – ומדובר בגידול באחוזים משמעותיים משנה לשנה.

עוד אמר פולאצ'ק כי "אנחנו נמצאים בעידן של ביג דטה ומחשוב מבוזר, שבו 80% מהלקוחות מאיצים את מסע ההמרה הדיגיטלית שלהם, ולפי מחקר שבוצע באחרונה בידי גרטנר, 70% ממקצועני ה-IT סבורים שפתרונות המשויכים לבינה מלאכותית יהיו הכי רלוונטיים בחמש השנים הקרובות. אבל אנחנו לא רק שם: הארכיטקטורה שלנו מאפשרת ללקוחות להגביר את קצב מיזוג השרתים, לשפר את היעילות האנרגטית, וכן להקטין את עלות הבעלות הכוללת עבור מרחב גדול של עומסים ותרחישי שימוש, גם הודות לייצור ב-7 ננו-מטר".

"אלא שההיבט הכי חשוב הוא האבטחה", אמר פולאצ'ק. הוא ציין שהמעבדים מוגנים כבר מבחינה פנימית מפני מתקפות הענק על אתרים רבים שרואים לאורך השנים האחרונות. "אנחנו מנסים להפוך את האבטחה לחלק מהמערכת כולה – מהמתכת ועד למכונות הווירטואליות, ועם אפשרות להעניק לקוחות את היכולת לבודד ולקודד את הזיכרון של כל מכונה וירטאולית באופן נפרד, כך שאף מכונה לא תוכל לקבל נקודת מבט את הזיכרון של מכונה אחרת, והמידע יהיה מוגן. יחד עם היכולות של דל, ה-PowerEdge G15 עם מעבדי EPYC הם השרתים המאובטחים ביותר שיש כיום", סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים