המכללה למינהל הקימה פורום מומחים בתחום ה-IT

בפורום חברים מנכ"לי וסמנכ"לי מערכות מידע בחברות שונות, בהן שופרסל, מקורות, דואר ישראל, תנובה, קוקה קולה, אל על, הוט, כלל ביטוח וסלקום ● מטרתו של הפורום היא לקדם שיתוף פעולה בין התעשייה והאקדמיה ויסייע בהתאמת תכנית הלימודים במינהל עסקים לחזית העשייה ולדרישות העדכניות של תעשיית ה-IT

המכללה למינהל. משלבים IT ואקדמיה

בית הספר למינהל עסקים של המכללה למינהל השיק פורום שירכז מומחים ובכירים בתעשיית ה-IT, ויתפקד כמועצה מייעצת (Advisory Board) עבור ההתמחות בטכנולוגיות עסקיות של בית הספר. בפורום חברים מנכ"לי וסמנכ"לי מערכות מידע בחברות כמו שופרסל, מקורות, תנובה, קוקה קולה, בנק הפועלים, אל על, סלקום, הרץ, כלל ביטוח, הוט (HOT), בנק לאומי, בייגל בייגל ודואר ישראל. חברי הפורום יתכנסו אחת לרבעון בקמפוס המכללה בראשון לציון.

מטרות הפורום הן קידום שיתופי פעולה בין התעשייה לאקדמיה; התאמת תוכנית הלימודים של התואר במינהל עסקים עם התמחות בטכנולוגיות עסקיות לחזית העשייה ולדרישות העדכניות של תעשיית ה-IT; ייזום אירועים וכנסים משותפים; והקמת מסלולים לתמיכה ולקידום סטודנטים של המכללה באמצעות מלגות הצטיינות, תוכנית חונכות לסטודנטים מצטיינים, מסלולי התמחות (Internship), השמה לבוגרים ועוד.

פרופ' עדי ערמוני, דיקאן בית הספר למינהל עסקים של המכללה למינהל, אמר, כי "הקמת הפורום עולה בקנה אחד עם חזון המכללה – חיבור לתעשייה וחדשנות אקדמית. בפורום חברים כמה מהמנהלים הבכירים והחשובים בתעשיית המיחשוב בישראל, שיתרמו מהניסיון והידע הרב שלהם לטובת הידוק הקשר בין התעשייה והאקדמיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים