ALD מתמזגת עם האב סקיוריטי לפי שווי של 145 מיליון דולר

חברת הסייבר, שמציעה פתרון הגנה, תהפוך להיות חברה בבעלות מלאה של ALD ● האב סקיוריטי מתכננת גיוס של 50 מיליון דולר והשקעה של עד 20 מיליון להגדלת מצבת הלקוחות התאגידיים שלה

אייל משה, מייסד משותף ומנכ"ל האב סקיוריטי. צילום: רובי ליבוביץ'

חברת התוכנה והייעוץ ALD דיווחה הבוקר (ב') כי היא חתמה על הסכם למיזוג לתוכה של חברת הסייבר האב סקיוריטי, לפי שווי חברה של 145.3 מיליון דולר. זאת, בהמשך לדיווחים שפורסמו על ההסכם המתגבש לפני שבועיים. על פי הודעת ALD, האב סקיוריטי תהפוך להיות חברה בבעלות מלאה שלה. יצוין כי בעלי המניות של האב יחזיקו את רוב המניות בה – 51% – גם לאחר המיזוג.

האב מתכננת גיוס של כ-50 מיליון דולר ממשקיעים שהביעו עניין בהשקעה והזרמת כספים לטובת פעילות החברה. על פי אומדן ראשוני שהתקבל מבעלי מניות החברה, במהלך השנה שאחרי מועד השלמת המיזוג, בכוונתה להשקיע בשיווק גלובלי וכן במחקר ובפיתוח סך מוערך של עד 20 מיליון דולר, על מנת להגדיל משמעותית את מצבת הלקוחות התאגידיים שלה.

להאב סקיוריטי יש פתרון מחשוב מוצפן עבור חברות וארגונים, שמטרתו מניעת חדירה עוינת והגנה על מידע מסחרי רגיש. החברה הוקמה ב-2017 על ידי יוצאי יחידות מודיעין מובחרות בצה"ל והיא מעסיקה כ-25 עובדים. כמנכ"ל החברה משמש אייל משה, שהוא גם אחד ממייסדיה. הן בה והן ב-ALD מאמינים שמתקיים חיבור סינרגטי בין החדשנות הטכנולוגית של חברת האבטחה לבסיס הלקוחות ותשתית המכירות המקומית והבינלאומית של החברה האם.

להערכת ALD, כל נספחי ההסכם צפויים להיות מושלמים עד למועד פרסום דו"ח האסיפה הכללית, שבכוונת החברה לפרסם בשבועיים הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים