גאדג'Time: אוזניות Liberty Air 2 Pro של המותג Souncore מבית אנקר

שפע של שדרוגים טכנולוגיים, וגם לוק מוצלח בזכות עיצוב יפה אפילו למארז, שהתהדר בצבעים צעירים ומעט שונים מהמקובל

Liberty Air 2 Pro של המותג Souncore של אנקר. צילום: יח"צ אנקר

אחד הדברים שתמיד מרתקים אותי באוזניות נטולות חוטים, קטנות יותר או פחות, הוא כמות הטכנולוגיה שניתן להכניס לתוך-תוכן באופן יחסי. ויותר מכך, איך בכל דור ודור מגיע עוד חידוש שמציע יותר ממה שהיה באוזניות מהדור הקודם, כדי לנסות לגרום להן להיות טובות יותר – אם זה באיכות המוזיקה, אם זה באיכות השתקת הרעשים, אם זה בזמן העבודה, ואם זה בטכנולוגיית הטעינה של המארז המלווה אותן, שכמובן מאפשר עוד הרבה מאוד זמן עבודה.

Liberty Air 2 Pro של המותג Souncore של אנקר (Anker), שהושקו באופן רשמי בארץ בשבוע שעבר, הן דוגמה לכך. למשל, הן מציעות ביטול רעשים אקטיבי אבל דינמי, כזה שהמשתמש יכול פחות או יותר לקבוע עד כמה הוא יהיה אקטיבי. חלק גדול מתהליך ביטול הרעשים נרשם לזכות שישה מיקרופונים המשובצים באוזניות, גם כדי לעזור באיכות הדיבור בעת שמבצעים שיחות קוליות.

הן גם מציעות, לפי החברה, טווח היענות לתדרים שגדול ב-30% מזה של המתחרות, באמצעות דרייברים שמגבירים את צלילי הבאס ב-45%, עם ציפוי שכבות ננו מוקשחות. Air 2 Pro לא זונחות גם את הטכנולוגיה שהסדרה הפכה למוכרת, HearID: מערכת באפליקציית השליטה, המנתחת באופן חכם את פרופיל ההאזנה כדי ליצור הגדרות סאונד מותאמות אישית, ואם זה לא מספיק אפשר לכוונן אקולייזר או לבחור אחד מ-22 פרופילים שונים של צלילים.

האוזניות, יחד עם מארז הטעינה, אמורות להספיק לעד 26 שעות האזנה למוזיקה, כשהמארז עצמו מספק עוצמה המספיקה לשלוש הטענות, והוא גם תומך בטעינה מהירה בת 15 דקות שמספיקה לצורך שלוש שעות עבודה. כן תומך המארז בטעינה אלחוטית בתקן Qi.

מעבר לכך, האוזניות הללו הן בדיוק כמו שחפיץ אמור להיות: עיצוב מוצלח ויפה, אפילו למארז שהתהדר בצבעים צעירים ומעט שונים מהמקובל, והן גם מגיעות עם לא פחות מתשעה זוגות של מתאמי אוזניים מסיליקון, כדי למצוא בדיוק את הגודל שמתאים לאוזן – מה שכמובן תורם גם לאיכות המוזיקה ששומעים וגם להשתקת הרעשים.

המחיר הרשמי עומד על 699 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים