יואב ויינברג, א.מ.ת מיחשוב: השוק נמצא בשלבי היחלצות מהמיתון, אך הוא עדיין מחפש את דרכו

"אמנם יש סממנים של הגדלת קצב הפעילות בקרב הלקוחות, אולם למרות זאת מדובר בקצבים איטיים יותר מאשר הירידה שאפיינה את השנה החולפת", אמר ויינברג, מנכ"ל א.מ.ת מיחשוב, בכנס Tips&Tricks שערכה החברה ● לדבריו, בעוד שב-2009 המיתון הכלכלי אחז בכלל השוק, א.מ.ת מיחשוב העמיקה את הפעילות שלה ונכנסה לתחומים חדשים

יואב ויינברג, מנכ"ל א.מ.ת מיחשוב. צילום: ניב קנטור

"השוק נמצא כיום בשלבי היחלצות מהמיתון, אולם למרות זאת – הוא עדיין מחפש את דרכו", קבע יואב ויינברג, מנכ"ל א.מ.ת מיחשוב. ויינברג פתח את כנס Tips&Tricks שערכה חטיבת השירות והפרויקטים בא.מ.ת מיחשוב, במסגרתו מתקיימים עדכונים טכנולוגיים במגוון פעילויות החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים הבוקר (ג') ב-"ווילה" שבגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי ויינברג, "אמנם יש סממנים של הגדלת קצב הפעילות בקרב הלקוחות, אולם למרות זאת מדובר בקצבים איטיים יותר מאשר הירידה שאפיינה את השנה החולפת. הלקוחות יותר סלקטיביים ואיטיים בהשקעה שלהם בפרויקטי IT. בסך הכל, המדובר בסימנים חיוביים של התאוששות".

צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

"בשנת 2009", אמר, "המיתון הכלכלי אחז בכלל השוק, ולקוחות חשבו היטב בטרם הם השקיעו בהטמעת פתרונות בתחומי התשתיות והשירותים. למרות זאת, באותה עת, אנו העמקנו את הפעילויות שלנו בכמה תחומים טכנולוגיים קיימים ונכנסנו לתחומים חדשים, מתוך ראיית הנולד והיערכות לקראת 2010".

הוא ציין, כי "א.מ.ת מיחשוב קיימת כבר 26 שנים, וממשיכה לצמוח. הגידול בהכנסות וברווחים שלנו השנה יתרחש הן בשל המשך הצמיחה האורגנית שלנו, והן ברכישה של חברות לצורך הרחבת שדות הפעילות שלנו. כך, לאחר שהוכרז לפני כמה שבועות על המיזוג בין סאן (Sun) לאורקל (Oracle) שרכשה אותה, הרי שהדבר פותח עבורנו פתח נרחב להגדלת היצע הפתרונות שלנו, הן בעולם החומרה והן בעולם בסיסי הנתונים".

בעקבות הרכישה של אורקל את סאן, אמר ויינברג, "אנו מעמיקים את הפעילות שלנו בעולם בסיס הנתונים של אורקל. גייסנו מערך שלם של מומחים ואנו בעיצומו של תהליך לביצוע הסמכות מול אורקל. כיום חטיבת השירות והפרויקטים בחברה ערוכה לתמיכה בפרויקטים בתחום, הנמצאים ב-'צנרת'. כך, אנו מציגים בכנס פתרון האצה לשרתי אורקל, המתבסס על שילוב הרכיבים של שתי החברות שמוזגו".

הכנס במתכון זה, אמר ויינברג, נערך כבר 12 שנים ברציפות. "המדובר באירוע שצבר מוניטין והפך למותג בזכות עצמו, בשל הרמה המקצועית של התכנים הנלמדים בו. זו כבר מסורת של עריכת כנסים שייעודם הוא טכנולוגי, ולא שיווקי, בהם מומחי א.מ.ת לתחומי הפעילות השונים משתפים את הלקוחות שלנו בטיפים וטריקים בכל הטכנולוגיות ותחומי הפעילות שלנו, בכל השווקים בהם אנו פועלים – בעולמות הווירטואליזציה, היוניקס (Unix), עדכונים מעולם האיחסון, ועבודה בסביבת סאן-אורקל".

"בהמשך השנה", סיכם ויינברג, "נרחיב תחומי הפעילות של החברה, והדבר יתבטא בשורה העליונה והתחתונה. נכנסנו ונעמיק את הכניסה לעולמות בסיס הנתונים, פתרונות בעולם הווירטואלי עבור מוצרי רד האט, וכניסה למיחשוב ענן. נעביר את ההיצע הגדול יותר לחצרות הלקוח, על פי רמת השירות שהם הורגלו לה עד כה".

לאחר מכן הוצגו עדכונים מעולמות התשתיות, הלינוקס (Linux), אורקל, סימנטק (Symantec), נט-אפ (NetApp) ורד-האט (RedHat). לאחר סיפור לקוח, חתם את המפגש המקצועי פרופסור עידן שגב המרכז לחישוביות עצבית באוניברסיטה העברית בירושלים, שדיבר על פריצות דרך בחקר המוח במאה ה-21.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים