תוכן שיווקי

סינולוג'י משיקה כונני SSD NVMe בתצורת M.2 בנפח גדול יותר

כן יושקו כרטיסי רשת במהירות 10/25GbE ● הרחבות אלו מביאות נפח אחסון גבוה יותר, ותמיכה ברשתות 10GbE ו-25GbE ליותר יישומים

24/02/2021 13:59
כונני SSD NVMe של סינולוג'י. צילום: סינולוג'י

סינולוג'י (Synology) הכריזה על שתי תוספות חדשות לקו כונני ה-NVMe SSD בתצורת M.2 המיועדים ליצירת מטמון מבוסס זיכרון פלאש, ועל דור חדש של כרטיסי רשת 10/25GbE, המניעים קדימה את ביצועי האחסון והרשתות בפתרונות האחסון שלה.

דגמי 800GB חדשים בקווי מוצרי ה-NVMe SSD מסוג SNV3400 M.2 2280, ו-SNV3500 M.2 22110, תוכננו לאפשר למשתמשים עם ערכות מידע גדולות יותר ליצור זיכרון מטמון עבור יותר נתונים, וכך לאפשר שיפור ביצועים עקבי יותר, לעומת מערכים המבוססים על HDD.

10GbE SFP+ E10G21-F2 כפול היציאות משלים את קו כרטיסי הרשת המהירים, בעוד ש-25GbE SFP28 E25G21-F2 כפול היציאות מספק ללקוחות אפשרות להתחברות לרשת 25GbE מהירה אף יותר.

"דגמי ה-NAS האחרונים שלנו בנויים להרחבה, כך שיוכלו לענות על צרכי האחסון, זיכרון המטמון והקישוריות העתידיים של לקוחותינו", אמרה פגי וונג, מנהלת המוצר של סינולוג'י. "עם גל העדכונים הזה, אנו נבנים על הבסיס הזה כדי להציע אקו סיסטם איתן של אפשרויות אחסון ורשתות מצד ראשון".

תמיכה ביישומי זיכרון מטמון מבוססי SD גדולים יותר

"כדי לספק צורך גובר באחסון חסכוני, אך כזה שמציע ביצועים גבוהים וקיבולת גדולה, הצגנו בשנה שעברה את כונני ה-M.2 NVMe SSD שלנו, בכדי להתמקד במיוחד בשימושי זיכרון מטמון", אומר ג'וליאן צ'ן, מנהל מוצר בסינולוג'י. "הכוננים ברמה הארגונית שלנו התקבלו היטב בזכות ביצועיהם האמינים ושילובם החלק עם מערך המוצרים שלנו".

"שני הדגמים החדשים שלנו בעלי הקיבולת הגבוהה יותר שהוכרזו יאפשרו למשתמשים עם מאגרי נתונים חמים גדולים יותר להפיק טוב יותר את היתרונות של השימוש במטמון מבוסס NVMe SSD, ובכך להוציא את מירב הביצועים שמערך HDD יכול להפיק, ובצורה חסכונית מאוד", אמר צ'ן.

SNV3000, סדרת כונני ה-SSD של סינולוג'י, תוכננה לספק תמיכה ביישומים שזקוקים לשימוש כבד בזיכרון מטמון בהם לשלמות הנתונים יש חשיבות עליונה, והם כוללים וירטואליזציה, אחסון מסדי נתונים בנפחים גדולים ופרויקטים של בינה מלאכותית ומחשוב עתיר ביצועים.

סדרת SNV3000 מציעה קצבי עבודה של יותר מ-205,000 פעולות קריאה אקראיות לשנייה ו-40,000 פעולות כתיבה אקראיות לשנייה של קבצי 4K לכל היותר, ודירוג סיבולת של 500 TBW, וכך מספקת באופן קבוע מטמון מהיר ומפחיתה באופן יעיל את ההשהיה בתרחישים החל בפוסט פרודקשן ביישומי מולטימדיה ועד יישומי בסיס נתונים.

שילוב מלא עם DSM (ר"ת DiskStation Manager) של סינולוג'י מאפשר לאסוף נתונים אנליטיים לאורך מחזור החיים עבור כל יחידה בסדרת SNV3000, בהתבסס על עומסי עבודה בפועל. הודעות מתוזמנות בעת שיש שהחלפה מומלצת, עוזרות למשתמשים להוציא את המירב ממחזור החיים של כל כונן.

רוחב פס רב יותר ליישומים מרובי משתמשים ועתירי נתונים

"עם יותר עסקים המסתמכים על יישומים עתירי נתונים, אנו רואים צורך עקבי במערכות המסוגלות להתמודד עם תפוקת נתונים גבוהה יותר", הוסיפה וונג. "זו הסיבה שאנחנו מכניסים כרטיסי רשת בקצב 25GbE לקו המוצרים שלנו".

E10G21-F2 ו-E25G21-F2 מגבירים את התפוקה והביצועים של מערכות סינולוג'י תואמות לשימושים במשימות הדורשות רוחב פס כגון יישומי מחשוב מבוזרים, בינה מלאכותית או ביג-דטה, גיבוי בו-זמני ממספר גדול של מכשירים, או תמיכה ביותר משתמשים בו-זמנית, ביישומים בהם הקבצים או גושי הנתונים שמורים באחסון מרכזי.

E25G21-F2 תואם לאחור לציוד +10GbE SFP, ומפחית עלויות התקנה ויישום ברשתות היברידיות.

לפרטים נוספים: https://www.synology.com/en-me

אירועים קרובים