תוכן שיווקי

פורסטר הכתירה את רד-האט כמובילה בפלטפורמות פיתוח קונטיינרים מרובי עננים

הדו"ח קובע: "רד-האט מציעה את הפלטפורמה המובילה עבור מפתחים ואנשי תפעול"

22/02/2021 12:21
סימה מזרחי-שלום, מנהלת מגזר ציבורי וטלקו ברד-האט ישראל. צילום: אביחי דרעי

רד-האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הוכתרה כמובילה על ידי חברת המחקר פורסטר (Forrester Research) בדו"ח Forrester Wave בתחום פלטפורמות פיתוח קונטיינרים מרובי עננים לרבעון השלישי של 2020.

הבחירה נעשתה על בסיס 29 קריטריונים בשלוש קטגוריות: היצע נוכחי, אסטרטגיה ונוכחות בשוק. Red Hat OpenShift קיבלה את הציונים הגבוהים ביותר מבין המוצרים שנבדקו בכל אחת מקטגוריות אלה, עם הציון המרבי האפשרי בקטגוריות אסטרטגיה ונוכחות בשוק.

לפי פורסטר, "Red Hat OpenShift היא פלטפורמות הקונטיינרים מרובי העננים הנפוצה ביותר, ומאפשרת חוויות פיתוח רב עוצמה ופעילויות מאוחדות בפלטפורמות ענן ציבורי – כולל אלה של אמזון, גוגל, מיקרוסופט ויבמ – ובאתרי לקוחות (On-premise). רד-האט הייתה חלוצת מודל ה-Operator עבור ניהול תשתיות ויישומים, ומספקת פלטפורמת שותפים עשירה ומרקט פלייס פופולרי. רד-האט ויבמ מתכוונות להפוך את תפיסת ה-'בנה פעם אחת, פרוס בכל מקום' למציאות. מחויבותן העמוקה של החברות למודרניזציה מבוססת קוברנטיס השתלמה להן, עם קידום OpenShift לראש השוק מאז הערכת פורסטר הקודמת".

פלטפורמה אחידה לחדשנות של יישומים

בעולם שבו יישומים פועלים מעל תשתיות יותר ויותר מגוונות ועננים מרובים, Red Hat OpenShift מספקת לארגונים פלטפורמה אחידה עבור החדשנות שלהם. Red Hat OpenShift הופכת פריסה ברחבי תשתיות IT היברידיות מורכבות לפשוטה ואינטואיטיבית. יותר מ-2,000 ארגונים ברחבי העולם, כולל בישראל, מסתמכים על Red Hat OpenShift לפתרון אתגריהם העסקיים, עם פתרונות פורצי דרך, שמשרתים לקוחות ומקדמים ערך מוסף. הפלטפורמה מאפשרת לעסקים להאיץ את מימוש הרעיונות לכדי מימוש.

Red Hat OpenShift, הבנויה על פלטפורמת הלינוקס הארגוני המובילה בעולם – Red Hat Enterprise Linux, מהווה לב מערך הענן ההיברידי הפתוח של רד-האט. בנוסף לפריסות במרכזי נתונים ובעננים פרטיים, ניהול עצמי ואפשרויות מתארחות (Hosted), זמינה Red Hat OpenShift ברחבי כל ענן ציבורי מוביל, כולל AWS, Azure, Google Cloud ו-IBM Cloud.

פלטפורמה מובילה גם בשוק הישראלי

בשיחה עם סימה מזרחי-שלום, מנהלת מגזר ציבורי וטלקו ברד-האט ישראל, היא ציינה כי "ההכרה בפלטפורמה כמובילה מקבלת ביטוי גם בשוק הישראלי, עם עשרות מימושים מעניינים בארגוני ביטחון, בנקאות ופיננסים ככלל".

לדבריה, "הפלטפורמה מאפשרת חידושים מרגשים, כדוגמת Serverless, Service Mesh והרצת מכונות וירטואליות כחלק ממנה. אנחנו מאמינים שההכתרה כמובילה בהערכה זו של פורסטר נותנת תוקף נוסף למה שאנחנו שומעים מלקוחותינו".

לסיכום, מזרחי-שלום אמרה כי "OpenShift מספקת את הגשר המודרני בין יישומי IT קיימות ומערכות מודרניות מוטות ענן (Cloud Native)".

צוות רד-האט ישראל ישמח להרחיב על הנושא.

אירועים קרובים