"מי שהגיע מוכן לקורונה בהיבטי מיכון כיבה שריפות מהר יותר"
מיכאל הלפרין, מנכ''ל HMS, מסביר בפודקאסט אנשים ומחשבים כיצד הפיכת תהליכים לאוטומטיים עוזרת לארגונים להתמודד ביעילות עם פעולות ותהליכים שגרתיים, בצורה טובה יותר ● הסכיתו להסכת
"נגיף הקורונה והמשבר שבא בעקבותיו היוו אירוע משבש בסדר גודל עולמי, שלא הכרנו כמותו בעבר. ארגונים שהגיעו מוכנים למשבר בהיבט מיכון התהליכים – תהליכים תפעוליים אך לא רק – יכולים היו לכבות שריפות מהר יותר, והם עשו זאת בעזרת רובוטים", כך אמר מיכאל הלפרין, מנכ"ל HMS.
הלפרין דיבר בפודקאסט בהנחייתו של יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים, שהוקלט לקראת כנס RPA, שייערך ביום ה' הקרוב, ה-25 בפברואר. לדבריו, "לפני כמה שבועות ארגוני הבריאות החלו להיערך לקביעת מועדים לחיסונים נגד הנגיף לאזרחי המדינה. המוקדים הטלפוניים של ארגוני בריאות אלה נאלצו לטפל בעשרות אלפי פניות בפרקי זמן קצרים ביותר ולכן, באופן לא מפתיע, הם התקשו לעמוד בעומסים. אנחנו, ב-HMS, סייענו לשני ארגוני בריאות – שירותי בריאות כללית ומכבי שירותי בריאות, ופעלנו יחד איתם למיכון התהליכים ולהפיכת ההזמנות לחיסונים הראשון והשני לתהליכים אוטומטיים. ההיענות לאתגר הפיתוח המהיר הייתה מדהימה. אנשים עבדו סביב השעון ועמדו במשימה".
הוא אמר כי "לא מדובר ברובוטים פיזיים, אלה הם רובוטים וירטואליים, שמסייעים ללמוד את חוקי העבודה של המשתמשים – ואז למכן אותם".
הלפרין ציין כי החברה, שבראשה הוא עומד מזה ארבע שנים, היא ותיקה – פועלת בשוק מזה קרוב לשלושה עשורים, מונה יותר מ-300 עובדים ומתמקדת בפעילותה בייעוץ אסטרטגי ל-IT במגזר הפיננסי.
להרשמה לכנס RPA לחצו כאן.
תגובות
(0)