גידו פלקנברג, Software AG: "מערכות הליבה לא משתנות אך הממשקים מתעדכנים כל הזמן"

פלקנברג, שהיה דובר המפתח בכנס Natural Club, אמר, כי "הארגונים הגדולים חייבים לעמוד גם ברגולציות הנוגעות לממשקים של המערכות שלהם עם העולם החיצון" ● ערן אלראי, מנכ"ל SPL ו-Software AG ישראל, אמר, כי "החזון של החברה הוא להיות בקצה הטכנולוגי בכל נקודת זמן"

"מערכות הליבה לא משתנות – הממשקים שלהן מתעדכנים כל הזמן והארגונים צריכים להתאים את עצמם" – כך אמר גידו פלקנברג, סגן נשיא האחראי על תחום מערכות Adabas/Natural הארגוניות בחברת Software AG הגרמנית, שהיה דובר המפתח בכנס Natural Club שהתקיים היום (ב') בגני התערוכה בת"א בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים.

לדברי פלקנברג, הארגונים הגדולים חייבים לעמוד גם ברגולציות הנוגעות לממשקים של המערכות שלהם עם העולם החיצון, ולפיכך חייבת היתה לבוא שכבה שתאפשר זאת. "מאז הצגנו את NaturalONE בסביט, היתה לנו הצלחה לא רעה. הלקוחות, שהם ארגונים גדולים בכל רחבי העולם משתמשים בטכנולוגיות הללו כדי להביא את המשימות הקריטיות שלהם לרמה עדכנית יותר", אמר.

צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

לדברי פלקנברג, "ל-NaturalONE יש שלוש משימות: האחת היא לשמר את המערכות הקיימות בסביבה המשתנה, המטרה השנייה היא לבצע מודרניזציה של מערכות אלה ולבצע אופטימיזציה של התהליכים העסקיים באמצעות השבחת מערכת המידע בטכנולוגיות כגון SOA. המטרה השלישית היא לספק ללקוחות פלטפורמה כך שיוכלו לפתח אפליקציות חדשות".

פלקנברג אמר, כי הוא מנצל את ביקורו בארץ ומשוחח עם לקוחות, ומבטיח ליישם רעיונות שהם מעלים במפת הדרכים העתידית של המוצרים.

ערן אלראי, מנכ"ל SPL ו-Software AG ישראל, אמר, כי החזון של החברה הוא להיות בקצה הטכנולוגי בכל נקודת זמן ולאפשר את הנגישות למערך הליבה מכל מקום אפשרי על ידי כל טכנולוגיה אפשרית. "המערכת היום אטרקטיבית לתוכניתנים צעירים שניתנת להם אפשרות להכשיר עצמם לסביבות המתקדמות ביותר ולהיות פתוחים לכל העולמות המשתנים מדי יום. הדבר מחדד את המחויבות של החברה לעוד 40 שנה קדימה. החברה ממציאה את עצמה כל יום מחדש. חברה שמשרתת יישומי ליבה קריטיים עדיין מתנהגת כמו סטארט-אפ בכל הקשור להתחדשות המתמדת", אמר אלראי.

יורם בן בסט, סמנכ"ל תשתיות תוכנה ב-Software AG ישראל, אמר, כי "סביבת NaturalONE מעמידה היום את הפיתוח בנטורל ברמה זהה לסביבות הפיתוח המתקדמות כמו ג'אווה ודוט.נט. תוכניתנתי הנטורל יכולים היום לפתח אפליקציות ווב מתקדמות ו-WEB SERVICES, החשוב הוא שהיום הארגון צריך תוכניתן אחד שיעשה את זה ולא אנשים שונים. פעם, בעידן המיינפריים הדבר היה כך אבל עם השנים נוצרה הפרדה בין מפתחי הלוגיקה למפתחי ממשקי המשתמש והדבר גרם לעלייה בתקורות. החיבור המחודש של הפונקציות יחסוך לארגון לפחות 30% מזמן הפיתוח".

בן בסט אמר, כי Software AG ישראל אחראית היום על ביצוע פרויקטים בנטורל בכל העולם, וכי הוא עצמו היה לאחרונה בברזיל ועובד אחר שהה באוסטרליה, שם עזר לאחת הממשלות המקומיות לענות לרגולציות בנושאי שכר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים