פלאפון, yes ובזק בינלאומי מעודדות התחסנות ותורמות לנזקקים

מבצע "נותנים כתף" של ארגון לתת נערך בשיתוף החברות, שיתרמו ארוחה לנזקקים על כל עובד בחברה שהשלים שני חיסונים

מבצע "נותנים כתף" של ארגון לתת

על רקע הירידה במספר המתחסנים בימים האחרונים, שיתוף פעולה של ארגון לתת עם פלאפון, yes ובזק בינלאומי במבצע "נותנים כתף" ינסה לעודד התחסנות באמצעות תרומה של ארוחה חמה לארגון לתת, עבור כל עובד שיתחסן מבין 4,000 העובדים של שלוש החברות.

לפי הפרסומים האחרונים, ישנם מוקדי חיסון אשר כבר עתה עומדים ריקים, קופות חולים מדווחות על מוטיבציה יורדת בציבור, ויחד עם זאת מספר הנדבקים היומי ואחוז הנדבקים, מסרבים לרדת.

במסגרת מבצע "נותנים כתף", שיעודד התחסנות לצד תמיכה באוכלוסיות החלשות ביותר בישראל, פלאפון, yes ובזק בינלאומי, יעבירו תרומה על סך 30 שקל לרכישת ארוחה חמה לטובת משפחות, קשישים וניצולי שואה נזקקים, נתמכי ארגון לתת, עבור כל אחד מעובדיהן אשר יתחסן נגד קורונה (חיסון ראשון ושני).

בנוסף, ארגון לתת קוראים לחברות נוספות לאמץ את הרעיון ולעודד את עובדיהן ללכת ולהתחסן בהקדם האפשרי, ובכך לאפשר חזרה לחיים שפויים ככל הניתן, ובמקביל לתמוך בעשייה חברתית בצל המשבר הכלכלי.

דגנית קרמר, משנה למנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי. צילום: אלירן אביטל

דגנית קרמר, משנה למנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי. צילום: אלירן אביטל

דגנית קרמר, משנה למנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי: "בהמשך לעשייה הטובה של החברות במהלך השנה האחרונה להתמודדות עם נגיף הקורונה, שכללה בין היתר תרומת מכשירים והתנדבות של עובדים לקיום קשרים חברתיים מרחוק עם אוכלוסיית הגיל שלישי, החלטנו ליזום את מבצע "נותנים כתף" יחד עם ארגון לתת.
ככל שנמשיך ונקדים להתחסן, כך נוכל לחזור לשגרת עבודה ולחיים שלנו ונצלח את המגיפה בדרך הטובה ביותר. אני מאמינה שהמבצע יסייע להגדיל את מספר המחוסנים בשלוש החברות, כי בסופו של דבר כולנו נרוויח מכך: עובדי החברה, הלקוחות ואלו שיקבלו ארוחה חמה".

ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת: "מברכים על היוזמה של חברות עסקיות לעודד התחסנות של עובדיהן באמצעות תרומה לנזקקים נתמכי ארגון לתת. מהלך זה משיג מטרה כפולה: תמיכה במשימה הלאומית ובמאבק בבלימת התפשטות הנגיף, וסיוע לאוכלוסיות שנפגעו מהמשבר הכלכלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים