תוכן שיווקי

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: עמי גור

10/01/2021 14:42
עמי גור, מייסד חברת סייברוואן. צילום: אורית גור

אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר על שם שלמה טירן ז"ל – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות "גני חלומות" שהיא מקימה.

הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. השנה לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, אולם על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות, אבו דאבי.

כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים, בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. קפטן הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט, שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים), יחד עם טל נתנוביץ', סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

בסדרת כתבות זו אנחנו מביאים לכם בכל פעם פרטים מעניינים על אחד ממשתתפי הנבחרת.

עמי גור

ספר על עיסוקיך/הישגיך.
"מייסד חברת סייברוואן (SaverOne) – חברה ששמה לעצמה מטרה להציל חיים. ייסדתי את החברה ושימשתי מנכ"ל ודירקטור שלה מיום היווסדה, בנובמבר 2014, עד אפריל 2020. הובלתי את החברה להנפקה מוצלחת בבורסה לניירות ערך בת"א. החברה בורסאית ונסחרת לפי שווי של יותר מ-200 מיליון שקלים. כיום אני Founder ובעל מניות, ללא תפקיד רשמי בחברה.
פיתחנו מערכת טכנולוגית ייחודית המונעת תאונות דרכים אשר נגרמות כתוצאה משימוש בנייד בנהיגה – אחד הגורמים העיקריים לתאונות דרכים בארץ ובעולם.
לפני הקמת חברת סייברוואן שימשתי במספר תפקידים בכירים, וכמנכ"ל של כמה חברות בת של מגדל חברה לביטוח.
כיום אני עוסק בעיקר בספורט ופנאי. מחפש את ההזדמנות הבאה לתרום ולהפוך את העולם לטוב יותר".

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
"תמיד רציתי לעשות יותר עבור החברה. אורח החיים האינטנסיבי אותו קיימתי מאז סיום שירותי הצבאי לא אפשר לי. זו אחת הסיבות העיקריות שאני נמשך למסגרת הפעילות של גדולים מהחיים. אני מרגיש שזו ההזדמנות והזמן המתאימים עבורי".

למה אתה רוצה להיות בנבחרת?
"שילוב של אתגר, תרומה, נתינה ואנשים".

מה הזיקה שלך לספורט, אם בכלל?
"מאז ומתמיד אני עוסק בספורט קבוצתי ויחידני. מאוד תחרותי. היום רץ פעמיים עד שלוש בשבוע ורוכב (שטח) פעמיים עד שלוש, עם חברים שעוסקים גם הם בספורט. משלב גם שחייה בתדירות של פעם-פעמיים בשבועיים. ספורט הוא חלק בלתי נפרד מאורח חיי".

מהם תחביביך?
"בעיקר רכיבה, ריצה, והיום כשיש לי יותר זמן – קורא המון".

קצת על משפחתך ומה יגידו על השתתפותך בנבחרת?
נשוי לאורית 34 שנים. אורית עוסקת בהוראה. יש לנו שני ילדים מקסימים: תום (נשוי ואב לריף בן ה-7 חודשים), עובד כמפתח BI בחברת סטארט-אפ, וגל בעלת תואר שני (בהצטיינות) בעבודה סוציאלית קלינית מאונ' בר-אילן, שכיום מטפלת בילדים על הספקטרום האוטיסטי (ילדי גן). המשפחה תומכת ומאמינה שהשתלבותי בגדולים מהחיים תעשה לי רק טוב".

מה למדת? השכלתך? ומה למדת בחיים?
"בוגר תואר ראשון B.Sc במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל-אביב. בחיים למדתי המון. אחד הדברים החשובים – תלך בדרכך באמונה מלאה, תוך שמירה על ערכים ויושרה, ותשיג את יעדיך".

מה רוב האנשים לא יודעים עליך?
"בוכה בסרטים מרגשים".

אירועים קרובים